Sunday, January 2, 2011

Hari terakhir cuti panjang...

AKu berada kat umah mak hari nie. bangun pagi2 n terus balik ke rumah sendiri. mungkin kepala aku pening dengar bunyi radio siaran Nasional Klasik yg mak buka pagi2 nie. hahahahaa.. so apa tunggu lagi.. balik jer arr...

kat umah.. xder apa nak buat pun.. so tgk movie.. plan nak gi gym. da siap turun tangga 13 tingkat lagik.. then gym x buka plak.. ades.. malas arr plak nak gi ambik kunci gym kat bilik guard.. balik jer arr umah semula...

lam duk dediam nie.. tatau nak buat apa.. so aku masak oat. 5 sudu oat... yg telah dimasak mmg mengenyangkan biler makan. tapi masyaAllah.. punyalah teruk rasanya.. tasteless... nak muntah pun ader rasanya...

nasib arr aku ader bijiran sarapan cornflakes yg bercampur buah. so aku gaul sekali lar.. baru lar boleh telan oat nie. camner lak mak makan oat nie hari2. patut arr mak pun cam x lalu makan.. inilah food yg sesuai tuk org yg xmo exercise cam aku nie. hahahahaha...

lunch plak aku makan dimsum udang. 12 ketul tuh.. huhuhu.. boleh tahan rasanya coz' nie yg segera punya. aku mmg malas nak masak bab sesorang jer. makan apa yg ader. then aku mengunyah coco crunch n cornflakes sebagai jajan. hehehehehe... healthy tuh jajan nie.. mahal pun boleh tahan.. ada coklat xmo makan plak.. hmmm....

malam aku gi ambik osmet baru balik dari kg. dia bawa balik lauk, so aku masak nasi jer. beli tomyam campur.. cukup arr tuh.. for our dinner tonight..

esok nak mula kerja for tahun 2011 ... semangat2 baru mesti ader.. menjadi insan yg lebih baik... menjadi ketua yg baik.. bertimbang rasa.. bertolak ansur.. kurangkan kemarahan yg sentiasa meluap2.. sabar..sabar..sabar..

No comments:

Post a Comment