Saturday, January 1, 2011

Cuti 1 Malaysia

Hari nie almost seme rakyat malaysia dpt cuti coz' kemenangan bola sepak piala AFF dua hari sudah. PM siap umumkan jumaat 31-12-2010 sebagai cuti umum lagi atas kejayaan pasukan bola sepak nie. sokongan hampir kesemua rakyat Malaysia meunjukkan semua org tanpa mengira kaum dan bangsa bersatu bagi menyokong pasukan Malaysia. tahniah3... n terima kasih pada PM kasik cuti hari jumaat nie..

Ini adalah cuti yg x dirancang. so aku xder plan apa2 pun tuk hari nie. bergolek tido jer sehari suntuk. then tgk tv sampai lebam. aku makan breakfast n lunch dlm mase 1 jam terdekat.. hahahahaha..

petang aku gi antar osmet aku naik bas. dia balik kg. so aku duk kat umah sesorang hari nie. huhuhuhu.. xder apa aku nak buat.. majoriti member2 aku da pulang semula ke KL dari percutian yg panjang. tapi malam nie mesti jammed teruk2 coz' seme org nak pi sambut new year kat luar..

aku pun bersidai jer memalam nie tgk bunga api dari balkoni umah. mmg byk betul bunga api leh nampak. so xyah sesusah nak redah jalan2 jammed semata2 nak tgk bunga api. yg pasti tahun2 lepas time aku pi almost boleh buat hilang kesabaran ngan jln jammed teruk2.. org ramai lagik buat jammed..

selamat tinggal tahun 2010 yg byk meninggalkan kenangan selamat datang 2011 yg bakal menceriakan aktiviti2 yg menarik bakal aku jalani lagik. sedar x sedar.. umur makin meningkat.. tenaga makin kurang.. jadik beringat2lah.. apakah sepatutnya dilakukan..

No comments:

Post a Comment