Sunday, January 23, 2011

Futsal n satay station

AKu plan nak gi panjat bukit broga pagi2 nie..tapi x bangun plak.. sedar2 dah kul 7am.. adey.... hari pun da cerah.. kul baper nak gi... so cancel ler plan nie. lain kali plan lagik... hahahahahaha...

Petang aku gi main futsal kat MPH. Elok jer aku sampai kat MPH, aku tengok org tengah susun2 kerusi meja. siap ada bentang karpet lagik. camner nak main nie? huhuhuhu.. nasib ler depan MPH nie ada kawasan lapang. so belasah jer arr main kat sini.

Ari nie org turun 6 kerat jer. tapi yg mian 4 kerat. 2 kerat xmo main.. alasan sakit kepala n malas. then aku xleh buat apa.. biarkan lah.. org xmo main. x leh paksa. diowang pulang kehampaan...

lam sejam main futsal, gi lepak minum kat restoran syed, bangsar. nasib aku dpt cepat parking. area sini mmg susah nak dpt parking selalunya. aku ingat aku paling lambat. rupanya aku org yg first sampai kat sini. hahahaha..

dari hari cerah sampai hari jadik gelap lepak kat restoran syed nie. ada gak bertembung ngan org yg aku kenal, budak2 futsal figo. aku rase sorang2 minum air sampai 2 gelas sekurangn2nya... hahahahaha..

malam lagi tinggal 3 org jer. so pi makan kat satay station. mestilah order satay ayam, satay hati, mee rebus bonda cam biase. maybe kesilapan pilih tempat, menyebabkan kitowang dikerumuni nyamuk2. adus. lain kali xmo duk bawah pokok nangka.. byk sangat nyamuk.. org lain yg berhampiran relaks jer xkena gigit nyamuk.

sembang2 sampai kul 12 aku rase. then mana2 yg x abis tu tapau ler bawa balik. sampai umah dah lewat jam 1am... xder nak tgk tv bagai.. tidur jer arr terus. zzzzZZzzzzzzz...

No comments:

Post a Comment