Friday, January 7, 2011

keje x abis2....

Dah lama rasenya aku x kena stay up kat opis. lam beberapa tahun nie.. sejak aku ader staff yg bagus2.... jarang sekali aku kena duk opis lama2.. selalu balik on time.. sambung mana2 keje kat umah jer..

hari nie aku kena duk opis.. sebab ada masalah teknikal yg agak kronik. dari pagi aku pening kepala ngan lepas satu.. satu masalah muncul.. maybe tau2 jer next week ada maintenance.. means keje malam lagik bagi aku...

so malam nie aku kena siapkan seme troubleshoot, masalah2 yg mesti diselesaikan seberapa segera yg mungkin. mungkin faktor usia buatkan pemikiran aku x lagi selaju dulu. apa nak buat... hahahaha.. dah makin tua..

hari nie aku cam biase beli breakfast.. mee hoon ngan telur mata.. then aku makan separuh jer coz' share ngan budak opis nie.. lunch plak aku kuar ngan budak opis gi mv. kitowang gi singgah kat carefour coz' diowang nie nak beli barang2 dapur..

sempat lagik tuh aku nampak ada troli barang.. so aku beli satu.. nanti senang nak gi pasar malam or angkut barang2 nak bawa naik ke rumah nanti.. maklumlah duk kat condo xleh nak beli barang byk2 sgt.. lagipun sekarang nie kempen x bagi beg plastik.. so camner nak angkut kalu beli barang2 nanti.. huhuhuhu...

seronok gak sekali skala kuar.. kalau selalu kuar pun bosan gak.. aku lebih suke duk lam opis.. buat keje2 cam biase..or browse bace paper online. or paling kurang.. gi sembang ngan budak2 opis nie.. hahhahaha...

No comments:

Post a Comment