Thursday, January 20, 2011

8 ball sdn bhd n meja pool

Hari nie cuti hari thaipusam. so apa2 hal sebelum menulis panjang lebar, aku wish kepada penganut2 ugama hindu, selamat menyambut hari thaipusam. semoga perayaan nie merapatkan silaturahim dikalangan rakyat malaysia yg berbilang kaum.

jadi pagi2 aku dah bangun tuk appointment yg seterusnya. kali nie aku gi kat area pandan indah tuk tgk meja pool kat 8 ball sdn bhd plak. company nie omputih punya. malam tadi aku da riki tempat nie. agak menyesatkan nak carik. lam gegelap malam cari..mmg rase cam org buta jer.. alhamdulillah akhirnya jumpa gak.. so hari nie senang lar nak gi cari tempat nie.

tepat jam 10am aku da sampai depan kedai nie. mark tuan punya 8 ball sdn bhd pun da ada kat kedai menanti kitowang. kat sini x byk meja pool, cuma catalog berwarna warni adalah. aksesori aku rase byk lar jual kat sini. maybe aku leh beli aksesori pool kat sini.

pas abis tgk meja pool n dptkan segala maklumat yg diperlukan, kitowang gi makan kat area keramat. agak pelupa plak aku nak carik tempat makan kat bulatan nie.ingatkan kat bulatan au..rupanya bulatan menghala ke setiawangsa.. dekat ngan jj setiawangsa. makan nasi lemak with sambal sotong kembang.. pergh.. hilang lapar...

seterusnya gi kat jj setiawangsa. nak beli groceries sket.. cam salad romaine, salad nie x pahit. tomato, ceri, cendawan, daging bacon, pewangi kete, penyerap lembab, etc.. x byk pun beli.. then gi sambung makan kat a&w.

kali nie kitowang makan menu yg baru, ada double burger black pepper, fruiti wonder waffle. burger tu lebih kurang sama ngan burger2 time CNY nie. cuma waffle jer agak mengecewakan. tak seperti yg nampak kat gambar. aku cuba komplaint tapi budak yg hantar order nie cam x reti2 jer.. bosan...

seterusnya jln2 lagik. then ambik keputusan nak beli meja pool kat probilliard. osmet aku plak beli kfc tapau tuk makan makan petang or malam nanti. ahahahahaha.. nampak restoran wendy's.... teringat kenangan lama... ssshh...

sebelum balik ke rumah, gi lagik skali kedai probilliard. bayar deposit rm2.5K, dpt set aksesori meja pool, cue, ball, etc.. so jumaat depan aku ambik cuti tuk diowang nak pasang kat umahh nanti. then transfer guna maybank2u balance. senang kan.. business skang nie.. sabar2 tuk menunggu meja pool... hahahahahahaa

No comments:

Post a Comment