Saturday, January 22, 2011

lepak time malam2...

Siang aku gi makan kat tupai2. kat sini ada menu nasi campur dan menu ala-carte. nampak cam menarik lauk2 nasi campur nie.. so aku belasah makan nasi separuh, sayur pucuk campur cendawan, cencaluk, ikan bawal masak sos. selera jer makan.. coz' pagi tadi makan mee hoon ngan telur mata cam x baper menarik..hehehehehe...

Aku patut ada sesi lepak2 malam nie ngan kekawan. tapi sebab hujan so x jadik lepak ngan diowang. aku lepak ngan osmet aku tgk movie sampai lebam. malam gi makan kat sri petaling.

cam biase kalu makan kat sri petaling, mesti order stim limau special siakap. kali nie xder lar nampak taburan cili api potong melambak2 atas ikan stim nie. so aku leh makan ikan stim nie sehabis boleh. hahahaaha..

selain dari ikan stim nie, cam biase mesti order kerang sebakul. aku taktau apa yg lembab sgt nak hantar kerang nie. padahal diowang yg keje nie leh lepak2 ratah kerang. geram pun ader aku rase. biler turn aku dpt kerang. masyaAllah.. punyalah terlebih masak kerang bakar nie..sampai keras n pahit plak rasanya. langsung xder air... hmmmm... tapi makan gak arr sampai abis.. alhamdulillah.. x baik membazir...

menu lain order adalah sambal udang petai dan sayur campur. aku kira x sampai 5 ketul petai dia letak. berbeza betul ngan restoran hj shahril or madam kwan, letak petai cam 3 papan. hahaahaha... makan2 lagik... nasi suku jer aku makan.. air limau tuh standard lar kan... hhahahahaha...

No comments:

Post a Comment