Sunday, January 9, 2011

weekend yg ceria..

Weekend malam tadi aku da berjaga tgk movie.. sampai kul 1am.. end up pagi nie bangun kul 11am.. huuhuhu.. mengantuk giler tuh.. nasib osmet aku da belikan sarapan.. so makan roti canai sejuk with air kosong.. hahahaha...

xsempat nak lunch.. aku kena siap2 mandi nak gi main futsal kul 2pm kat pan global. since semenya lambat hari nie.. biler aku kuar lam kul 1pm tu.. amat2lah jammed plak.. ish ish ish...mau lambat aku sampai nie..

alhamdulillah... sharp2 kul 2pm.. aku da terpacak kat pan global nie. huhuhuhu... sorang pun lum muncul lagik. lam 15 min.. selai selai sampai... adus.. camner nak ader team spirit camnie.. kalu selai2 camnie..

lam kul 2.15 aku da start berlari 5 pusingan court futsal.. lam 5min siap.. then warm up lebih kurang.. start training futsal.. kali nie aku praktis passing ball dari hujung ke hujung.. mmg penat giler.. lari n kejar bola. lari n kejar bola... almost seme member pun pancit sama... hahahahaha.. apatah lagik aku nie.. rase nak pitam pun ader..

abis passinng ball, main monyet plak.. nie pun mengcengkam jiwa.. kalah jadik monyet.. menang duk luar.. bukan senang oooo nak ambik bola dari org.. tapi spirit mesti ader.. ader lah baper kali aku kena duk tengah2 nie.. hahahaha..

20 min terakhir.. since ada 8 org jer turun.. 2 guys.. 6 gals.. kitowang main half court jer.. goal pun besar 2 langkah kaki.. guna cone jer. mmg best.. penat giler.. even tempat kecik.. bukan mudah nak shoot.. passing.. kicking.. goal.. kalu masuklah.. nie lebih pada ketepatan kita pass bola n shoot within short distance..

basah kuyup baju aku dibuatnya.. boleh perah.. panas usah dikenang.. 2 kali aku kuar dari padang.. biler.. aku rase cam nak meletup jantung aku nie.. kena cool down.. else... mati plak aku lam court futsal nie nanti.. hehehehehe...

adalah lam 2 botol air mineral aku habiskan... overall training nie lebih pada membina stamina, keyakinan, semangat setiakawan, skill mengelecek, passing ball. kena praktis lagik.. maybe lebih agresif.. cuma aku nak terapkan unsur2 displin especially bab2 kedatangan.. mesti on time.. punctual. baru seme boleh ikut seme sesi training nie ngan jayanya.. insyaAllah.. amin...

abis sesi praktis futsal.. gi lepak2 ngan member kat gerai jln 223. plan nak makan laksa.. tokey belum sampai plak. ish.. mana pakcik laksa nie.. so aku xder choice.. makan nasi lemak rm1.20. nasi with lauk telur rebus separuh n sambal.. marvelous.. lapar coz' x lunch tadi.. plus penat main game.. sambil2 minum air limau panas.. fuh..leganya...

malam aku gi mv.. osmet aku belanja sushi.. aku rembat makan salmon salad.. yummy yummy.. then mana2 sushi atas convey belt... yg nampak sedap2 tu...semenya makan..

patut aku dpt 2 tiket movie free kat gsc.. tapi disebabkan card credit aku xleh nak guna kat pass touch nie.. aku x dpt.. punyalah aku rase marah yg amat2.. sampai aku nak potong jer cc nie.. so kena tukar plak.. coz' maybe da rosak.. taktau arr apa masalah sebenarnya cc nie...

aku plan nak gi main pool malam nie.. tapi corum x cukup.. so end up.. gi jj beli barang2 dapur.. hari nie xder dpt bag plastik.. nasib baik aku dah beli bakul barang.. so seme barang2 letak jer lam bakul.. abis citer.. senang nak tarik masuk lam umah nanti.. simpan jer bakul nie lam kete.. anytime boleh pakai.. byk gak barang2 leh letak lam nie..

malam aku tgk lagik movie.. agak menarik... sgt ganas.. penuh ngan darah2.. uhuhuhu.. harap2 x mimpi yg menakutkan... hahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment