Thursday, January 13, 2011

Kenny rogers in red promo

Hari rabu nie aku dengar ade promo KKR in red. Means kalu ada pakai barangan kaler merah x kisah ler baju, seluar, lipstik, spender pun boleh.. janji mesti ada kaler merah.. boleh dpt promo nie.. buy 1 quarter chicken, 3 side dishes yg ditetapkan.. bake bean, mashed potato n coslaw, muffin.. will get another set yg sama free. cam makan 1 free 1 ler.. hahahaha...

aku kena tunggu sampai petang tuk makan promo KKR nie. coz' lunch aku dah ader set sandwich yg da prepare dari rumah which is telur mata with tomato, cheese dikapit oleh roti wholemeal. mmg kenyang... n lazat..

biler sampai kat KR MV semestinya coz' dekat ngan opis kan. mmg ramai giler org makan kat KR. ader satu group seme skali pakai baju merah.. mmg nampak meriah n menarik sekali.. serba serbi dari staff pakai shirt merah, perhiasan merah, kerusi merah, dan sudah semesstinya org2 yg dtg makan pun majoriti pakai baju merah.. nampak umppph.... speechless..

walaupun org ramai , sampai ader yg kena beratur kat luar nak tunggu turn makan hidangan promo nie. tapi servis still tip top. itu salah satu faktor yg penting bagi aku. jgn ler buat promo, ajak org makan ramai2 then servis cam siput sedut. mmg boleh buat org turn off. so aku salute ler staff KR kat MV yg cergas menjalankan tugas sepanjang masa, x lengkang dengan senyuman, sambutan meriah, siap ada yg ambik gambar lagik... huhuhuhuhu..

tahun depan ader lagik promo nie.. so nie kira kali ke dua aku dpt join promo nie.. semoga tahun2 mendatang akan dpt lebih variety lagik maybe.. yesssss....

No comments:

Post a Comment