Saturday, January 15, 2011

Keje malam...

Boleh ke aku kasik tajuk nie? every 2 month aku mmg kena buat keje2 nie.. maybe this year tak perlu lagik kut.. staff aku da pandai buat.. so seme diowang leh buat sendiri.. aku monitor jer dari jauh ok kut pasnih.. hehehe.. selamat menjalankan tugas..

tapi aku cam biase... mesti x sampai ati... lam aku tgk tv kat umah.. mesti teringat diowang nie buat keje kat opis.. abis movie aku tgk.. pas kul 12 malam aku gerak bersiap2 kuar gi opis.. huhuhuhu..takut gak kuar lewat2 nie.. tapi beranikan diri jer...

aku dah ler x cukup tido.. or langsung xtido pun.. so agak berat gak arr mata aku sepanjang nak berjaga pagi2 buta nie. aku cam biase mesti buat keje2 clean up.. da satu server ke satu server..

abis keje, ajak seme yg ader pi minum kat restoran pelita, bangsar. tapi staff aku jer yg ikut.. lain2 tu nak balik.. time pun da dekat kul 5am aku rase.. abis minum dah kul 6am.. so aku balik rumah dah dekat2 kul 7am... huhuhu.. mengantuk giler.. aku drive cam khayal pun ader.. nasib xder saper yg masuk lam longkang.. hahahahaa..

aku tido dari kul 7am sampai petang aku rase. tipon x berhenti2 bunyi dari kul 11 sampai kul 3pm.. manalah aku x mengantuk.. so tido sepanjang hari..malam jer baru terjaga sepenuhnya.. susah gak nak tido nanti nie.. hahahahahaa..

No comments:

Post a Comment