Tuesday, January 11, 2011

Ayam bakar n salad caeser

Budus tul aku rase tengok citer movie melayu nie kekadang.. tapi tuh lar.. huhuhuhu.. xtau apa nak ckp.. biarlah simpan lam ati jer.. hahahhahaha.. jgn marah... kang cepat tua.. merapu2 giler aku nie sesekali terasa.. apalah salah ngan movie melayu nie.. aku da mereng agaknya.. kah kah kah kah..

orait2.. sebelum aku merapu2 lagik teruk.. or meraban2.. baik aku concentrate ngan penulisan aku hari nie.. hari yg indah.. bagi aku... cuaca yg nyaman selepas hujan dari malam tadi.. best kan kalu dpt tido lagik? wooii.. bangun arrr. gi keje.. keje .. keje.. huhuhuhu...

pagi2 aku da bancuh oat. dlm oat nie osmet aku dah bubuh kismis n apricot siap2. biler dah ala2 kembang gitu. baru dimakan.. mmg teruk aku rase kena makan oat nie. tapi demi kesihatan.. kenalah gak makan.. biler lapar lagik makan roti wholemeal.. huhuhu.. pun rase teruk gak. apa nak buat.. hehehehe

aku gi jumpa member lama kat OUA Bangsar. first time sampai kat tempat nie.. so aku sesat nak carik tempat parking.. sampai salah jalan masuk jalan bas.. tanya kat Guard... punyalah pelik.. parking kena pusing ikut jln belakang.. adus.. camner nie.. dah ler tuh.. masuk parking yg ala2 seram.. hehehehehe...

cantik gak building n area sini.. ada cam2 opis, shopping, tempat makan ada kat sini.. aku berangan2 ler nak makan kat sini.. sekali member aku sampai kat station lrt nie.. terus kuar.. n ternampak aku.. pergh..canggih tu.. building nie bersambung ngan station lrt bangsar.. jgn memain.. senang nak dating.. kah kah kah kah...

since member aku nie agak particular pasal food n islamic, kitowang gi makan kat luar dari bangunan yg cam canggih nie. berjalan kaki sket arr.. tempuh kedai2 india.. kiri kanan.. baru sampai ke kedai yg dituju...

ramai gak org melayu especially makan kat kedai nie.. ala2 kedai tomyam or siam.. seme food masak panas2 order.. so boleh tahan gak arr menu2 yg ada. paling senang makan nasi ayam.. itupun xder lar secepat mana dtg pun.. air mangga panas... x best.. x rase buah.. rasa cam cordial.. huhuhuhu...

pas abis makan.. sembang2 ... then pi bangunan PM kat sebelah jer. tolong n sign mana yg patut2.. tambah2 sikit pelaburan.. hehehe.. then hantar member balik ke opis dia semula.. aku pun balik opis sendiri lar kan.. takkan nak lepak kat tempat orang lain.. hahahahaha..

malam aku da plan makan caeser salad n ayam bakar. apa lagik.. osmet kesayangan aku yg rajin memasak nie lah buat.. senang jer.. ambik ayam bersihkan.. then perap ngan rempah2 sket.. terus masuk lam oven.. bakar sampai masak.. salad lagik senang.. gaul jer salad with telur rebus n caesar sos.. abis citer.. dah siap.. taraaa... makan arr apa tunggu2 lagik kan.. tajuk paling atas.. citer paling bawah.. hahahahahahaha..

No comments:

Post a Comment