Saturday, January 1, 2011

Servis kete..

Hari nie hari terakhir bagi kebanyakan rakyat Malaysia bekerja. So aku kena buat seberapa byk aktiviti yg melibatkan opis sebelum seme org sibuk bercuti esok. Aku gi servis kete pagi2 lagi. tapi bab aku mmg da lambat.. so dpt giliran ke 21 hari nie. huhuhuhuhu...

servis kete kat honda jln klang lama nie mmg x membosankan. ada tempat duduk yg selesa tuk menunggu, siap ada siaran astro, selalunya tgk movie sampai lebam. then ada counter bar for drink n snack. now ada tambah lagik PC corner where u can sit n do ur it job properly. letak laptop atas peha kekadang sakit gak.. panas tuh.. hehehehe..

adalah dekat 3 jam gak aku kena duk lepak kat pusat servis nie. elok jer kete da siap servis..cuci.. aku gi kuar lunch ngan budak2 opis. kitowang pi makan kat jln kg attap. ada satu gerai makcik nie kat mana taktau nak describe..tapi goreng2 food dia mmg sedap.. n panas2 belaka... hehehehe...

abis makan, aku kena gi jumpa adik aku kat bandar baru bangi plak. adalah hal sket adik beradik.. hopefully he can use the money i give properly.. tuk kebaikan anak2 sedara aku gak.. so no hal punyalah.. x berkira sgt...

petang aku ikut osmet aku kuar ngan budak opis dia. destinasi yg dituju adalah flaming streamboat kat area sunway. senang jer nak pi tempat nie, tapi coz' da petang, seme org balik keje.. jln agak jammed gak arr.. nasib xder sesat2 bagai.. terletak kat sebelah sunway piramid, sederet ngan hotel sun inn.. kat tepi jln so korang leh nampak punyalah...

kat sini variety streamboat mmg marvelous.. byk giler.. then ada plak extra nasi goreng, kuew teow goreng, ayam goreng rempah, popia, abc, air2, ice cream , etc.. mmg x larat kalu nak makan kesemuanya.. unless korang betul2 x makan satu hari then bolehlah kut makan kat sini. mmg byk pilihan..

harga plak lam rm23 sorang. so korang leh makan seberapa byk yg mahu.. time kitowang pi nie almost full house.. seme meja da ada tempahan.. so diowang kasik gak kita duduk for 2 hours. coz' org terlampau ramai.. mmg x rugi makan kat sini... fully recommeded for anybody yg pengemar steamboat...

sesi seterusnya adalah tgk wayang kat mv. almost seme movie yg kitowang nak tgk sold out ticket... so no choice kena tgk citer gulliver travel 3D.. for kids mmg menarik citer nie... but for adults aku rase citer nie agak x berapa menarik. byk gak unsur2 yg x sepatutnya ada tuk tontonan kanak2..

almost midnite baru abis aktiviti hari nie.. aku rase nie aktiviti terakhir for tahun 2010, hopefully tahun 2011 aku ader aktiviti yg lebih menarik lagik.. hehehehehe

No comments:

Post a Comment