Thursday, December 30, 2010

Tahniah Team Bola Sepak Malaysia

ok... apa nak tulis tuk hari nie.. pk2 sat.. orait..dah dpt idea....

AKu da pi opis utk kali kedua.. dlm musim aku bercuti lam 2 minggu nie.. hehehe.. siapkan apa yg patut2 tuk report monthly...

aku gi jumpa member kat CP patut lam kul 2pm. tapi elok jer aku kuar dari opis nie. terus stuck lam jammed teruk2. adalah dekat 45 min perjalanan yg ambik mase 10 min jer.. rupa2nya ada lori 16 tayar.. terbalik. abis muatan seme jatuh atas jalan.. adus...... time2 nie plak tu nak kena....

aku gi makan ngan member sambil sembang2 kat mcd. harap2nya member aku sihat walafiat hendaknya, dan boleh bekerja semula next week. lama tul cuti tuh.. dah sebulan rasanya... accident pasal futsal arituh x baik2 lagik.. hmmm.. sabar kay.. kita da cuba mengelak dari cedera...tapi apakan daya....

petang plak aku gi tgk wayang citer due date, lakonan robert downey. kelakar maut gak.. sambil2 tu makan subway club.. sedap.. citer nie x sesuai tuk kanak2 n remaja bagi aku. kalu org dewase tgk ok lar kut... x recommended... coz' too many action yg censored... hahahahaha....

malam ada perlawanan bolasepak final Malaysia lawan Indonesia tuk piala AFF Suzuki. Harituh da main kat mesia, mesia menang 3-0. kali nie main kat indon plak.. indon menang 2-1. so keseluruhan Malaysia jadi juara ngan agregat 4-2.

Sekalung tahniah pada pasukan Malaysia yg menang bukan sahaja dlm bolasepak, tapi kemenangan mental biler berhadapan ngan penyokong2 indonesia yg sgt2 fanatik. Semangat juang yg patut ada pada setiap ahli pasukan Malaysia x kira acara biler bertanding di tempat selain daripada tanah air sendiri. Mentaliti yg kuat ini sebenarnya adalah kemenangan awal pada pasukan Malaysia.

Pada pasukan Indonesia, etc.. kena sambung...coz' kete da siap servis time nie... hahahahahaa

pasukan indonesia x kurang hebatnya... cuma terlampau memikul tanggungjawab yg terlampau bagi impian rakyat indonesia yg amat ingin mengalahkan pasukan Malaysia buatkan setiap langkah dan tindak tanduk pasukan Indonesia serba x menjadi. kalau diowang main lagik relaks aku rase ada ler gak chance..

tapi sebelum artikel sebelum nie.. aku da tulis.. bola adalah bulat... so rasanya mesti ada adat menang dan kalah. so next time boleh cuba lagi ye pak....

Tahniah sekali lagi buat pasukan bola Malaysia. Semoga usaha lebih ditingkatkan bagi memartabatkan mutu bola sepak Malaysia di persada antarabangsa. Adat menang disanjung tinggi, adat kalah dikutuk sampai ke lubang cacing.. so pk2 ler sendiri.

sure byk keramaian akan dianjurkan bagi meraikan pasukan Malaysia ini. Harapan kami yg x baper minat bola ini, biarlah jadi resmi padi, semakin berisi semakin tunduk, kuatkan azam utk lebih maju capai kejayaan dlm sukan asia, olimpik dan seterusnya sukan bolasepak dunia. MALAYSIA BOLEH......

No comments:

Post a Comment