Friday, December 24, 2010

Selamat Hari Ulang Tahun Ibu

Hari nie hari lahir emak yg ke 63... da makin berumur rupanya mak.. means aku pun sama arr naik jer tuanya hahahahaa..

so malam aku plan bawa mak gi makan kat thai base. first time bawa mak gi sini. aku selalu gi ngan kawan2.. so sakan arr kitowang order. daripada nasi putih, air kendondong, abc then tuh dia lauk pauk...

aku order udang butter, sotong, butter, ikan siakap sweet sour, ayam lemon, tomyam, sayur campur n kerabu mangga. for 3 org makan.. mmg rase nak tergolek2 kena habiskan seme food nie. last2 tapau ayam lemon n sotong butter.. mmg xleh abis dah.. kenyang giler yg teramat2...

pas sesi dinner berakhir, aku bawa gi I-City, Shah Alam. Makin lama makin byk tarikan yg ada kat sini. Mak suker sgt tengok lampu2 yg berwarna warni macam2 bentuk hiasan lampu daripada tanaman sampailah kepada haiwan yg dibentuk menggunakan lampur2

rase kaki aku nak tanggal, tapi aku jln gak temankan mak.. bukannya mak leh jln laju pun so bolehlah saing sama2.. hehehehe.. aku pun rase seronok semacam biler kuar ngan mak time2 gini. betapa aku rase sgt bertuah masih ada mak yg sayang aku seadanya. menerima diri aku seadanya.. alhamduliilah...

semoga Allah s.w.t memanjangkan umur mak n murah rezeki selalu, dijauhkan dari segala penyakit dan senantiasa sayang diri aku seadanya. amin.. sayang mak...

No comments:

Post a Comment