Wednesday, December 1, 2010

Futsal again..

Malam nie aku main futsal lagik.. kali nie kat de samba futsal pj. on da way nak pi training sempat lagik aku makan kat gerai 223 tu. kali nie aku makan laksa penang..mmg power laksa kat sini.. harga pun baru rm3.50. then osmet aku belasah nasi goreng kampung.. siap ada ikan bilis goreng, daging, sayur n sop. pergh.. byk giler tu..harga pun rm3.50 mmg murah... aku tolong makankan sekali coz' byk sgt.. hahahahahahaa..

kaki aku makin sakit kali nie.. beberapa kali bola kena kat betis2 kecik nie..terasa ngilu lar plak. bengkak tu usah di kenang arrr. mmg sakit.. jari2 tangan even pakai glove pun terasa sakit. so aku xder jadik keeper malam nie.. aku main defender jer. bolehlah tahan game.. yg agak berat sebelah coz' sebelah team ada 5 org, sebelah lagik ada 4 org jer. hahahahaha..

balik umah aku kena rebus telur asin plak. ad 12 biji semenya... so buang seme arang n pasir yg melekat dulu.. bersihkan elok2.. dan rebus. sambil2 tu aku basuh baju. boleh aku terlelap time tunggu nie. nasib ada air lagik..else hangus telur asin aku nie.. hahahahaha....

lama gak arr aku rebus..so aku assume telur2 nie masak elok2.. jadik aku off semenya.. ngan aku2 skali off.. terlampau penat.. plus mengantuk.. plus sakit2 kaki tangan nie.. zzzzzzzzzZZZZZzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment