Saturday, December 4, 2010

Weekend yg nyaman..

Hari nie aku berehat secukupnya. Esok ada tournament futsal. Jadi aku bangun agak lewat.. then aku prepare breakfast for today. telur ngan green pea... bancuh2.. .n goreng cam scramble egg.. letak bawang besar secukupnya, herbs.. garam.. lazat rasanya...

abis makan.. lepak2 tgk tv.... sambil2 aku kemas umah sket2.. then potong jambu plak. makan2 lagik.. koko crunch kunyah2.. krup krap krup krap.. xder keje sungguh hari nie. sedar2 aku tgk jam dah beranjak ke kul lima petang.. apalagik.. takkan nak duk lam umah jer...

so mandi2.. n kuar.. plan nak gi gunting rambut.. kat kedai ekspress 15min.. upah rm16.. ok lah tuh.. kemas n pantas.. xder kesan2 tertinggal rambut pun kat atas baju.. miang2 selalu kalu pas gunting rambut pun xder.. ini kali kedua aku gunting rambut kat kedai nie.. bolehlah tahan..

abis sesi gunting rambut.. makan kat teppanyaki.. cam biase order nasi with ayam n sayur taugeh goreng.... lagik order soup sayur.. makan time panas2 nie mmg selera.. huhuhuhu.. then chinese tea panas2 plak.. cukup lengkap menyelerakan..

jln2 time nie kat mv mmg best coz decoration christmas.. ada teddy bear besar2 giler.. ramai betul org ambik gambar kat ruang hiasan nie. then sempat lagik naik tkt 2 beli haagan danze sorbet.. since aku ada dpt voucher rm10 harituh... thanks to fz..kasik voucher tuh... hehehehe..

malam kena rehat secukupnya.. makan pun da kenyang.. so apalagik.. pasnih tido ler.. esok ada misi penting utk dilaksanakan.. insyaAllah.. semoga aku dpt buat yg terbaik.. amin...

No comments:

Post a Comment