Monday, December 27, 2010

Kenduri kahwin lagik...

Hari sabtu lepas.. adalah hari yg sgt2 panjang bagi aku. dah ler ngan tido x cukup... aku kena drive tuk pi kenduri kahwin kat muar plak. ada 2 sesi kenduri which dedua kat muar.. nasib baik gak tuh..

so pagi aku ambik mak tuk hantar balik kg. perjalanan dari rumah mak ke bm jer dah ambik mase lebih sejam. apalah malang punyalah jammed teruk2... aku x pasti coz' x nampak pun unsur2 accident. tapi punyalah byk kete atas jln time kul 11am tuh... huhuhuhu.. rase nak tercabut kaki dibuatnya...

biler dah melepasi nirwana nilai, barulah jln moving. tak laju manapun but at least better lar sket dari tadi. so aku sampai ke kg dlm jam 1pm. selalu sejam dah sampai... hehehehe...

dari kg mak nak ke muar plak ambik mase 3 jam. tu dia... ngan hujan lebat, jln jammed lagik, kete pun byk... lalu AMJ pun x baper membantu.... dah tu aku ader plak sesat2 sket nak cari umah pengantin nie...

so umah pengantin pertama da sampai.. dekat2 kul 4pm.. org pun da beransur2 pulang nasib makanan masih byk lagik. aku xder nak borak2.. makan secepat mungkin.. nasi beriani, ayam goreng, sotong kering sambal, dalca, daging, acar buah.. etc.. ada roti canai lagik tuh.. hahahahaha.. sempat gak aku makan sekeping..

umah kedua plak aku sampai dah jam 5.30pm.. pelamin pun da buka.. aku makan jer sket ada ayam golek, nasi beriani, dalca n daging.. mee hoon goreng pun ader gak. belasah jer arr...

congratulations pada pasangan pengantin baru, shafiq n pasangan serta syeera n pasangan. semoga kalian akan kekal hidup bahagia hingga ke akhir hayat, dimurahkan rezeki dan mendapat cahaya mata serta diberkati hidup oleh Allah s.w.t.....

No comments:

Post a Comment