Saturday, December 4, 2010

Futsal lagi...

Hari jumaat adalah hari last praktis futsal sebelum tournament ahad nie. kali nie buat kat pan global... ada 7 org jer yg turun.. sorang da injured. sorang lagi masuk keje malam.. sorang lagi still lam meeting.. no guys... yg injured jadik penonton.. huhuhuhu...

kali nie masih lagik praktis passing ball n shoot penalty. boleh tahan gak aku main kali nie. even jantung aku still berdegup kencang tiap kali aku lari... aku masih cuba control pergerakan aku.... cuba buat yg terbaik.. aku mmg nak main.. at the same time.. kena gak jaga kesihatan.. xmo lar mati atas padang bola.. hehehehe...

lunch time aku gi jumpa member2 futsal.. ambik jersi yg dah siap ada nombor n nama.. bestnya.. borak2 pasal strategi.. aku cuma lalu makan kuih n air mangga jer.. xlarat nak makan nasipun.. even aku rase cam lapar..

pagi sebelumnya.. ada budak opis kasik nasi goreng ikan masin.. mmg sedap.. hari sebelum ada yg kasik roti sardin gulung.. mau gemuk aku camnie asik makan sedap2 nie.. akunyer oat dah ler ada byk lagik nie.. hahahha.. camner aku nak berlari kalu asik makan camnie..

pas abis training futsal. gi lepak kat gerai jln 223. makan laksa, telur rebus n air limau.. panas usah dikenang.. then borak2 lagik.. sampai kul 10 malam.. balik umah.. mandi2.. n terus tido.. plan nak tgk tv.. tapi dah terlampau penat.. sure tv tgk aku jer arr.. hahahaha..

No comments:

Post a Comment