Monday, December 6, 2010

Futsal KPJ Selangor



Hari ahad yg ditunggu2.. kejohanan futsal korporat anjuran KPJ Selangor. ada 10 pasukan bagi kategori wanita yg bertanding... antaranya Sime Darby, RHB Bank, EPF, Jalur Cahaya, Goodell, Toyota, KPJ dan tentunya aku mewakili TM.. huhuhuhu...

Pagi2 aku da bangun.. then bersiap2.. siap breakfast kat mcdee lagik tuh.. sausage muffin without sauce.. air suam.. cukup nie.. takleh makan berlebihan.. sampai2 dah ada teman yg da sampai dulu.... kena ambik parking yg elok2..kang stuck nak balik nanti.. hehehehe...

after registration, opening speech, then ada senaman pagi.. huhuhu..panjang giler senaman termasuk poco2 bagai.. berpeluh2 aku dibuatnya ngan pakai baju 2 lapis lagik nie.. hahaha..xyah ler warm up teruk2 nanti....

team aku masuk lam group A, ada toyota, rhb, goodell n sime darby. menang 2 kali ngan goodell n toyota, kalah tipis jer ngan toyota n rhb. so group aku dpt masuk semi-final. jumpa kpj lam semi final kalah. so terus announce dpt tempat ke 3/4 bersama2 ngan epf.. so final kpj lawan rhb.. kpj menang.. tahniah...

congratulations kat pasukan aku yg bersusah payah turun training, sampai ada yg mengalami kecederaan yg bukan sedikit.. kekuatan mental yg ada pada diri masing2.. memastikan pasukan kita x kalah sebelum berjuang...

thanks pada penaja2 seme yg baik2 ati sponsor jersi, food, air, yuran, etc.. kerjasama korang seme amatlah dihargai.. penat lelah berbaloi.. biler dpt hadiah..dpt medal....hamper..n paling penting.. ada dpt cash..rm250.. bolehlah makan2 nanti.. hahahahaha...

x ketinggalan pada supporter yg setia menunggu dari awal pagi sampai abis terima hadiah gak. nanti korang2 kita ajak gi makan skali gak. tanpa sokongan moral.... dari seme pihak.. tentu kitowang kena berjuang sendirian..at least adalah sket2 tuh... hahahahaha..

lambat sket aku upload gambar..coz' seme kat org2 lain lagik. pas dpt..aku update lagik yer.. byeee...

No comments:

Post a Comment