Wednesday, December 22, 2010

Sesi masak

AKu xder apa2 plan hari nie. so pas antar osmet pi keje, aku balik umah. memula gi kat mgt opis complaint pasal astro n lubang lam bilik air. so dia janji nak dtg kul 1.30pm nanti. aku pun oklah.. terus blah naik atas pas ambik borang complaints.

so biler da masuk lam umah, mesti buka laptop.. start bace email. balas email mana yg patut2 n buang mana yg patut2 gak. huhuhuhu.. beribu2 email.. adalah lam baper jer aku jawab. lebih2 tu seme staff da tolong jawabkan. thanks to all my staff yg support me especially during my leave. else masak gak arr aku nak menjawab keseme skali harung hari nie.. hahahahahaa..

breakfast aku start ngan roti breakthru, goreng telur mata, salad, cheese, buah tomato potong. pergh tebal tu biler da lapik sampai seme skali tuh. adalah tebal lam 4 ke 5 inci... hahahaha.. jenuh aku habiskan... ngan air salad/tomato mengalir, kuning telur pecah plak.. huhuhuhu.. lazat....

lunch time.. aku masak2 plak. ikan goreng cencaru berlada n daging masak kicap with lada hitam. aku dpt daging korban nie time raya haji.. so boleh imagine baper lama da simpan.. masih lagi berdarah... ikan plak beli time mak osmet aku dtg.. huhuhuhu... semenya da lama terperap lam fridge nie...

abis masak2 so makan2 time lar kan. pedas n manis semenya ader.. berpeluh2 aku makan coz' nasi panas2 lagik tu... burpppp.. kenyang makan... rase nak terlelap pun ader. tapi cam biase user call plak petang2.. hilang mengantuk aku... hahahaha..

malam makan sesama ngan osmet..lagik best coz' ada org lawan makan ngan kita kan.. hehehhe... tgk tv sampai lebam.. sambil2 main game cam biase..

No comments:

Post a Comment