Monday, December 13, 2010

Malam...

Hari yg panjang bagi aku... bermula seawal pagi.. aku da mengantuk giler.. coz' malam tadi tido lambat.. system ada problem. now bersambung2 problem lagik.. adusss....

lunch time aku kuar ngan budak2 ofis menara. singgah kat hoki turf nyer kedai kat area um. then gi makan kat kedai makcik kelantan, pantai dlm. best woooo makan kat sini.. aku rembat ayam kampung, ikan bakar cicah kuah percik. nasi separuh ngan kuah udang.. then air sirap limau.. makan time panas2 memang menyelerakan..

petang aku pulang ke rumah.. mandi2.. then baring2.. coz' malam nie aku kena attend meeting.. huhuhuhu.. pas mandi, sempat lagik osmet aku prepare pizza n goreng kepok lekor. so aku makan slice pizza with daging cincang.. sedap.. then kepok lekor... huhuhu.. panas2 tuh...

kul 8pm aku da terpacak kat area jln raja chulan. ada sesat sket tad coz' salah perhitungan.. masuk lam meeting.. tunggu chairman dekat sejam lebih. nasib meeting start agak awak gak olek co' chairman. meleret2 perbincangan sampai aku naik juling mata...

dlm duk meeting tuh.. tetiba ada panggilan.. ada masalah ngan system aku plak. adus.. kena call org sana sini.. aku xleh concentrate lam meeting lagik dah. now aku dah berumahtangga kat opis plak. huhuhuhu.. tatau ler kul baper nak siap keje2 recovery nie. harap2 jgn ler berjam2.. pening kepala aku nanti... hahahaha... esok kena gi keje lagik... huhuhuhuhu...

so aku xleh nak tulis lagi.. kepala aku dah mula berdenyut2.. aku x prepare kena standby kat opis malam nie.. mau terlelap aku nanti sat lagik.. hehehehee... selamat menjalankan tugas...

No comments:

Post a Comment