Tuesday, December 7, 2010

HUKM...

Pagi2 lagi aku da bangkit. bayangkanlah malam tadi tido kul 9pm sampai kul 6am... huhuhu... letih sugguh penangan futsal.. sehari suntuk dari pagi sampai petang kat triways futsal betul2 buat aku letih... huhuhu..sweet moments tu...

pas antar osmet, aku gi breakfast..makan roti canai banjir n telur setengah masak dua. then singgah opis.. check2 email.. buat keje apa yg patut.. then kul 1pm gi ambik member2 kat menara ke hukm...

one of my team player retak tulang rasanya time main futsal semalam. so dah bawa pi urut..bengkak makin teruk.. kaki yg lebam biru..dah rase panas2..cam demam.. so pagi nie member da bawa gi klinik.. x-ray kaki tuh..rasanya nampak retak2 tulang.. so kena hi spital gak tuk simen or buat apa yg patut2...

ambik GL dari PM Care dah satu citer...member x pernah buat.. so agak kelam kabut gak. then pas dpt seme surat2 related..baru gi HUKM.. first entry.. sampai2 hujan..huhuuhu.. org pun sikit ler punya ramai kat sini. bahagian yg ambik pesakit luar nie.. adalah dekat sejam menunggu..

aku sempat lagik tu pi lunch dulu..makan mee soup ngan air limau panas2.. ngan org ramai kat kantin nie.. lagilah aku jadik berpeluh2 kepanasan.. huhuhu. nasib mee soup nie sedap2 gak.. bolehlah makan.. pas abis makan..member aku nyer turn still x panggil2 lagik...

biler turn sampai.. nurse check itu ini..then baru dpt nombor.. huhuhuhu..kena isi borang lagik..tadi da isi borang satu round... huhuhuhu... nasib ada GL.. so xyah bayar.. kat sini menunggu lagi sebelum nak jumpa doc...

aku gi lagik minum ngan member kat kantin.. ada lah makan roti canai banjir plak ngan air limau lagik.. huhuhuhu.. kali nie time hujan..so agak redup kantin nie.. tapi aku rase cam x baper sesuai buat kantin kat sini coz' kat tepi jln.. kete lalu lalang.. tahap kebersihan boleh dipertikaikan...

dekat kul 4 lebih.. baru ler member nyer nombor naik.. masuk jumpa doc.. kena simen n dpt pain killer.. kena beli tongkat.. coz' member langsung xleh jalan.. simen plak pakai yg jenis ringan punya.. so kena bayar sendiri.. bolehla tu..dari taruk simen yg berat tuh..gatal lagik.. uhuhuhuhuhu.. bukan selalu pun...

dekat kul 5 lebih baru everything settle.. maybe coz' member aku nie kontrak lagik, so kemudahan medical mmg mengecewakan...kalu aku sure da pi hospital pantai.. huhuhuhu.. itulah bezanya kontrak n tetap.. bagai langit n bumi.. sabar jer lah....

akhirnya kitowang berjaya kuar dari hukm nie. member dpt mc 2 minggu..next appointment 2 minggu lagik.... so harap2 semoga cepat sembuh.. nanti kita leh training sesama lagik.. huhuhuhu.. ada lagik tournament menanti bulan satu tahun depan nie.. hahahahahaha....

malam aku singgah kat mv. dinner n beli present for my niece n nephew for their besday. aku mmg tatau nak kasik apa..last2 ambik teddy bear satu.. then game kotak2 satu.. tuk budak2 bolehlah nie.. harap2 diowang ske...

malam aku xleh tgk tv pun.. aku da zzz awal..rasanya lam sembilan lebih...lambat sejam dari semalam... hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment