Wednesday, December 15, 2010

Mengantuk...

Xder yg menarik tuk ditulis hari nie.. aku gi keje gak even semalam balik kul 3am. end up aku mengantuk giler.. jadik zombie.. so sebelum aku tutup mata or berkeruh kat opis nie.. baik aku balik umah..

sebelum balik umah.. aku gi lunch kat tempat osmet aku keje. makan mee hoon tomyam.. bapaklah pedasnya..sampai aku xleh makan langsung.. so aku kasik kat osmet. dia plak order kuew teow hong kong. xbaper pedas sangat.. byk haiwan n sayur2an.. so aku makan separuh jer.. langsung xselera jadiknya....

sempat lagik beli kepok lekor n nenas.. manisnya nenas nie... cam nenas madu.. letak plak asam... huhuhuhu.. terasa sampai kat tinger.. minum air mangga sesedap rasa.. aku rase nak marah pun ader kat pelayan nie coz' salah kasik order tadi.. huhuhuhu...

balik umah tido 2 jam.. bangun baru rase segar.. gi ambik osmet , siap beli betik lagik.. makan2 sambil tunggu... baru ler terbuka mata sket.. ingat nak gi minum tapi cam malas plak.. so terus balik umah pastuh...

malam makan roti kapit telur mata kerbau n pizza sekeping. huhuhuhu.. kenyang giler.. tgk movie citer yg agak menarik gak.. 17 again... kalu kita boleh balik ke masa silam... bukan kita akan menukar arah jln kita.. tapi kita boleh membantu anak2 kita mencapai impian kita yg x kesampaian diwaktu muda dulu... hehehehehe.. kalu ada anak... kah kah kah....

selain tuh aku sibuk mengemas kain baju... dah baper lama x kemas.. byk gak baju2 nie rupanya.. maybe aku dpt byk t-shirt time main futsal.. ada yg lam plastik lum buka lagi pun ader gak.. hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment