Saturday, December 11, 2010

Saman, Present, Hamper

Aku decide nak gi bayar saman ari jumaat nie kat post ofis. dah confirm aku kena bayar rm300 saman coz' pasal kes accident hari tuh. hehehehe.. org x baper ramai... even aku dpt nombor lagik 30 org..tapi bab counter kat post opis nie byk.. so lajulah turn aku sampai... terbang duit xpasal2... hahahaha

pas bayar saman gi beli present tuk wedding budak opis plak. malas nak pk byk2 apa nak kasik kan.. so decide beli jer voucher jusco. so pengantin boleh beli sendiri apa2 hadiah or barang yg diowang nak nanti. xder nak pecah kepala pk nak beli apa.. or nak bawak apa gi kat wedding dia nanti.. huhuhuuuhu...

petang pas abis keje aku gi menara tuk buka hamper futsal yg kitowang menang nie. cam biase ader yg x menghadirkan diri.. so mana yg ada with coach jer yg turun. saper yg xder tuk.. kitowang da asingkan siap2 nak kasik apa... byk gak arr food/drink yg boleh dimakan sgera.. except for maggie.. first time aku rase lam hamper ada maggie... hahahaahahaha

malam plak aku gi dinner ngan member lama.. sembang2 x ingat da dekat kul 12 malam.. aku sesorang kat umah malam nie coz' osmet da balik kg. jadik cepat2 mandi.. kemas2.. n tido coz' esok pagi ada aktivit pagi2 buta dah menanti nanti... huhuhu.. selamat malam seme....

No comments:

Post a Comment