Tuesday, December 28, 2010

Karoks session

xder apa yg menarik aku buat hari nie. bangun lambat.. so osmet pi keje pun lambat.. then aku gi breakfast.. cam biase makan roti canai, telur setengah masak 2 , air limau. aku rase aku ada call someone or on phone.. biler da abis makan aku terus blah masuk lam kete....

sesampai kat kete.. baru aku teringat.. aku blum bayar breakfast yg aku makan tadi. kena patah balik gi kedai tadi n say sorry coz' lupa nak bayar. nasib mamak tuh da familiar ngan aku... dia ckp takper2... aku lar rase malu giler... ish.. camner leh luper nie.. teruknya aku rase... first time lupa nak bayar... hahahahahaha....

sebelum petang aku xder buat apa sgt.. melainkan main game n tgk movie.. best gak citer time2 gini.. xder lar rase nak tido jer. petang gi ambik osmet cam biase. makan malam bersama2 kat umah.. osmet masak sambal sardin, salmon with herbs n baby carrots. burrppp.. kenyang...

malam member ajak kuar gi karoks plak.. since xder buat apa tuh.. pi ler gak.. x baper jauh dari umah... adalah lam 15min drive gitu.. sejak pindah umah baru... senang nak gi memana nie... member pun rajin ajak kuar coz' dekat nak pi.. else.. duk rumah memanjang.... hahahahahaha...

lam kul 12 lebih abis sesi karoks.. siap ada makan2 steak chick's n fries w nuggets. diowang nie mmg betul2 boleh makan byk.. aku xder lar nak makan coz' tadi dinner dah makan cukup2... balik tunggu apa lagik.. tido ler..

1 comment:

  1. Salam..apa khabar..? selalu-selalulah lawati laman blog saya kerana di blog saya sentiasa ada berita/info terkini untuk saya kongsikan bersama rakan-rakan semua.Serta tinggalkan komen anda..

    ReplyDelete