Wednesday, December 22, 2010

Masak lagi...

Hari nie aku buat breakfast not only for me tapi tuk osmet skali.. first time tuh.. cam semalam prepare roti breakthru, salad, tomato, cheese n telur mata. then masukkan skali buah potong yg malam tadi potong byk2 cam jambu merah n jambu tanpa biji. hehehehe....

lunch cam biase aku masak lagik. kali nie aku masak ikan bilis goreng sambal with petai. letih gak nak kopek petai nie seketul2.. time makan x ingat punya sedap. hahahahaa.. agak pedas coz' aku taruk cili giling semata2.. with ikan bilis digoreng garing2 gitu. then mestilah petai yg da siap kopek n potong dua. nampak cantik sikit.. rasa entah arr.. hahahaahaha...

petang aku kena gi antar cpu kat markas 15 jrc. sembang2 lebih kurang, check connection streamyx bagai. then aku singgah opis plak. pas siapkan n antar quotation webhosting, aku gi menara plak.

kat menara, aku ambik member2 n kitowang gi lepak kat bangsar dekat ngan area2 maple yg jual murah. kali nie aku makan tosai rawa n capati. diowang makan appam manis ngan gula melaka, then nasi lemak vegetarian.. hahahhahaa.. sembang2 x sedar sampai kul 8pm...

then aku gi ambik osmet yg ada dinner kat mv. seterusnya pulang kerumah..n sambung makan malam...hahahaha.. makan supper coz dah lebih kul 10 pm... hehehehee...

No comments:

Post a Comment