Friday, December 3, 2010

Futsal...

Masih lagik dalam mode training futsal. kali nie main kat triways, padang jawa. tempat game yg kitowang akan main nanti time tournament. agak jauh gak dari opis nie. dgn hujan lebat.. jammed teruk2.. aku guna NPE tuk sampai ke shah alam nie. alhamdulillah.. aku berjaya sampai sebelum waktunya.. ehehehehehehe....

triways adalah satu kompleks sukan yg lengkap. ada bilik persalinan, surau, tandas, kedai makan, court futsal standard FIFA pun ader. court yg biasa2 pun ader, then ada court badminton gak kat sini. so korang leh dtg main 2 jenis game yg korang ske.

first time training bersama2 guys. mmg pancit abis main ngan diowang2 nie coz' fast game. aku 2 kali keluar padang.. end up keluar terus biler sorang player cedera. kenalah tolong minah sorang nie.. agak serius injured.. kasiklah pertolongan apa yg patut2 kan...

court yg aku main nie pun sgt ler menarik. susah nak jatuh coz' jenis padang yg bagus bagi aku. xder biji2 butir hitam masuk lam kasut.. hahahahaha.. lagi satu kita agak kepenatan with this type of court , agak besar dari court biasa n seme org pandang kita main..nervous tu beb.. ahahahahaha...

aku rase ade gak team2 lain dtg training hari nie. harap2 kitowang seme akan bermain dlm semangat kesukanan yg tinggi. x berbaloi cedera nanti kalu sampai patah2 riuk or lebam sana sini. hehehe..

balik dari training, aku singgah makan kat kedai mamak maulana nie.. roti canai with ikan sardin + kuah. bolehlah.. then balik umah..mandi.. basuh baju.. terus tido.. x tgk tv pun.. penat giler aku rase.. esok ada last training.. huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment