Monday, December 27, 2010

Bersama kawan2...

Member aku dtg dari seberang malam tadi. so pas antar osmet aku pi keje, aku terus gi umah bm, kemas apa yg patut2. byk tul kenangan kat umah nie. rase sedih pun ader biler teringat saat2 yg macam2 ada kat sini. ada bertimbun2 surat aku dpt dpt beberapa bulan nie. plus rumput yg naik lebih dari sekaki memenuhi pokok2 kaktus kesayangan aku. so aku ambik masa buka n baca seme surat2 n kemas pokok2 kaktus aku nie...

dah abis sesi mengemas, aku terus gi umah member. nasib diowang seme da bangun time nie. so aku dtg time diowang breakfast. aku da breakfast awal pas antar osmet tadi. sembang2 bersama teman2 lama buat ati aku riang. maybe dah lamer x jumpe. then kitowang main pool sampai lebam. nasib aku xder kalah teruk2.. adatlah ada kalah ada menang kan.. hehehehe...

lunch, member masak asam pedas bersama ikan goreng selar kecil, sayur peria katak goreng membuka selera . masing2 makan ngan penuh khusyuk... yet still lagi berbual2.. byk sungguh topik yg dibincangkan...

petang plak ada tea break. makan puding roti plak. kuih2 bagai.. hot tea without sugar.. pergh.. cam sihat jer minum2 cam nie.. haahhaaha.. sambung lagik main pool.. umah member ada meja pool... so bolehlah main sampai lebam.. hahahahaha...

malam kitowang kuar gi makan kat neli's. giler hujan lebat ngan jammed. nasib ikut highway mex.. aku rase cam pusing satu kl plak sebelum nak sampai kat ampang nie.. org kat neli's pun ramai. siap ada penyanyi jalanan, org minta sedekah, org jual kuih cup cake with their gelagat yg tersendiri dtg dari meja ke meja.

dah almost kul 12 malam.. plan nak gi tengok live band kat concord. aku plak pakai short.. last2 seme skali xmo pi.. n terus balik jer.. aku sempat berjalan2 kat hard rock tgk motor2 besar bersidai2.. giler punya banyak motor2 besar ngan berbagai2 jenis ader.. ader terserempak ngan artis.. tapi biarlah rahsia.. hahahahaahahaa

then kitowang pi lepak kat kedai mamak plak makan capati n roti canai. cam biase time nie dah lebih kul 2am.. so seme da agak slow berborak2.. pas abis makan terus balik ke rumah member...

kat umah sambung sembang lagik sebelum aku betul2 rase mengantuk.. time nie da kul 4am.. seme da xlarat buka mata.. so aku masuk tido.. x sempat nak pi antar member ke airport.. coz' flight dia kul 6am..

thanks frens.. coz' sudi dtg ke kl.. even dalam waktu yg singkat.. tapi kenangan bersama kalian tetap dlm ingatan. kalu kahwin tahun depan.. sure ramai2 turun nanti... hahahahahaha....

No comments:

Post a Comment