Tuesday, December 21, 2010

Lepak session

Aku nama jer cuti dari keje... tapi macam2 problem plak ngan system aku hari nie. huhuhu.. sabar jer arrr.. baper jam aku kena handle complaint nie sambil drive ke sana ke mari.. nasib aku masih lagi bernyawa... hahahahaha...

pagi2 pas antar osmet.. aku gi breakfast kat kedai mamak. roti canai, telur setengah masak, air limau panas adalah menu tetap. then aku tapau roti canai tuk mak plak since aku nak gi umah mak hari nie.

sambil2 aku lepak umah mak, kacau anak2 sedara aku adalah salah satu favourite aku. x nangis mmg x sah dibuatnya. mak dah x larat nak larang aku lagik. ala.. bukan selalu pun aku dtg umah mak n kaco diowang2 nie.. hehehehe..

aku gi econsave ngan mak. beli brg2 aku sket.. selebihnya seme barang2 mak. aktiviti seterusnya adalah makan2 kat jaya jusco... kali nie makan kat food court jusco. aku order mee hoon goreng tomyam mini wok. mak plak order ladna kuew teow. bolehlah telan.. aku order air sour soup punyalah x sedap. nasib mak nyer abc boleh masuk lagik.. hehehehe..

petang plak aku gi mv ngan osmet. beli brg2 dapur kitowang. malam sket gi lepak2 ngan member kat kedai makan sri petaling. kedai nie famous.. ramai betul org makan kat sini. lam beberapa jam arr kitowang sembang2. abis sembang balik uamh, kemas barang2 cam biase sebelum masuk tido......

No comments:

Post a Comment