Wednesday, December 29, 2010

Coklat

AKu ada appointment ngan member pagi nie. AKu xder pi breakfast cam biase since aku nak kena gerak cepat sket ke area jj maluri pagi nie. Jln agak baik, xder jammed teruk2.. so lam 15min aku da sampai ke area umah member aku nie.

Since dia pi antar osmet dia gi keje, aku lepak dulu kat kedai mamak seberang jalan. aku perasan kedai mamak kat condo member da tutup. ingatkan salah tempat, rupa2nya da tutup. first time aku tgk kedai mamak bungkus. mayube kurang customer area condo nie. or tempat x baper strategik coz' nak parking payah area nie...

biler member datang.. tuuuuu dia.. coklat kegemaran aku da sampai... hehehe.. member buat coklat n jual kat kawan2. harga pun berpatutan. ada macam2 jenis coklat yg dia buat. so kalu korang nak tempah... gi kat blog dia http://ezzachochouse.blogspot.com/ then korang leh tgk sendiri hehehehe....

petang aku lepak kat umah jer xder benda nak buat tgk movie sampai lebam. malam.. dinner osmet aku masak. so dpt makan ayam goreng cendawan with daging kicap. sedap2.. then followed by buah mangga...

aku tgk citer movie best malam.. chak'de india.. maksud dia India Boleh. pasal game hoki wanita, coach SRK. macam2 peel boleh ader time training nie. ngan kaum india yg berbilang bangsa, bahasa disatukan dibawah satu bumbung. mmg kelakar giler.. tapi semangat yg ditunjukkan lam last2 scene amat menyentuh hati.

Apapun kita boleh jadi or menang kalu kita bersatu hati. Game berpasukan adalah contoh semangat setiakawan yg tinggi perlu ada, tak boleh pentingkan diri sendiri ataupun tunjukkan yg ko senior, ko leh jadik ketua.. no way man... hahahahaha...

So tuk team football Malaysia malam nie.. MALAYSIA BOLEH. ANDALAH PENENTU KEJAYAAN, 90MIN DITANGAN ANDA... n last sekali.. bola itu bulat.. paham2 ler yer... hahahahahahaha.....

No comments:

Post a Comment