Thursday, January 20, 2011

Hj Shahril Low n Probilliard

Hari nie keje berjalan lancar. aku dpt harddisk baru n ram baru tuk notebook aku yg nyawa2 ikan nie. ram bolehlah nak pasang sendiri. tapi harddisk mana boleh .. nak kena backup lagik.. install window lagik. ms office yg baru lagi. so biler aku bising bising, baru ler nak hantar technician..

technician pun satu hal.. dah tau org nak balik nie.. dtg kul 4.30pm.. mana aku nak tunggu so aku suh dtg hari jumaat pagi. jgn lewat.. else aku dah kuar pi meeting nanti abis arr.. dah tu siap sembang dia ada macam2 business. yg x tahannya ada bisnes urut org tu.. jgn memain.. special treatment kasik 3 jam urut.. huhuhuhu.. tidaklah aku...

pas abis keje aku da ada appointment nak tgk meja pool. ada 2 appointment aku buat. satu kat jln sg besi ngan probilliard, satu lagik kat 8 ball pandan indah. jadik hari nie aku kena gi kat jln sg besi dulu. aku ye ye lar ingat kat sg besi... rupa2nya dekat area pudu.. bygkan dari kl ke sg besi..then naik balik ke kl.. huhuhu..sabar han sabar..

nasib aku mmg baik.. kedai lum tutup.. plus osmet aku guna gps iphone4. dptlah cari jalan ke kedai pool nie. dah sampai area kedai.. leganya ati.. lelebih tgk meja pool.. byk jenis plak tu.. cue pun berlambak2.. bola2 pool.. fuh.. memukau mata memandang.. rega pun boleh tahan.. pilih2 dulu.. tengok mana2 berkenan.. then esok decide. harap2 dpt buat pilihan yg tepat.

malam plan nak dinner kat steam boat area pandan indah..tapi x jumpa plak.. manatah kedai yg nak dicari.. so pi area ampang, tetiba ternampak hj shahril low nyer kedai.. tak bertangguh terus jer arr masuk... hahahaha..

kali nie kat restoran hj shahril low, kitowang order yg agak berbeza sket. sotong sambal with petai, tauhu masak cina, yg lain ler.. menu yg sama adalah ketam salted egg dan kacang panjang french salted egg. nasi putih n chinese tea seteko.

mewah2 jer rasa makan kat sini. tapi harga x mahal mana. seme skali dishes tuk diowang nie kitowang bayar lam rm78. bersesuaian ler.. sedap lagik.. nanti kalu rajin.. upload photo2 food kat sini. hehehehe.. kalu malas.. korang gi cuba sendiri arr kat restoran hj shahril low nie yer... x rugi woooo... lazat....

time nak berangkat pulang, terserempak ngan tuan punya kedai nie sendiri..saper lagik kalu bukan hj shahril low.. wife dia yg peramah layan kitowang arituh.. n tetamu2 hj shahril sendiri.. nampak cam baik2 jer ... selamat mencuba.. n
selamat menjamu selera...

No comments:

Post a Comment