Wednesday, January 5, 2011

The tourist

Jarang aku tgk movie hari selasa. tapi dah aktiviti bersusun sepanjang minggu nie..kenalah selitkan gak aktivit movie hari nie. kali nie tgk citer the tourist. since aku x beli tiket online, dah tu lambat plak sampai kat cinema... sakan kena beratur tunggu tiket reserved buka which 30 min sebelum movie start.

adalah beberapa org semenya nak tunggu reserved time nie. nasib aku selalu baik dpt seat yg agak baik.. aku ske duk kat bahagian bawah sket.. so nampak clear n besar semenya2.. hahahahaha..

citer tourist dibintangi oleh idola aku.. Angelina Jolie.. cun melecun lam movie nie.. very vogue... x jemu arrr mata memandang.. hahahahaa.. and heo Johnny Deep, sorang lagik idola aku time remaja..time tuh dia berlakon citer 21 Jump Street.. mmg handsome n cute sgt time tuh lar.. time nie.. dia agak nampak very catchy di pandangan mata aku.. hahahahahahaa....

bagi aku citer nie terlampau focus pada kecantikan angelina jolie.. sampai aku leh terlelap ngan ke 'slow' an citer nie.. huhuhuhu.. serious.. pemandangan yg cantik di venie.. buat aku terpk.. biler lah aku nak gi tempat2 cantik camnie... hehehehehe...

citer pasal sepasang kekasih yg nak bertemu setelah hampir 2 tahun berpisah.. yg hero kaki songlap duit gangster besar.. yg heroin plak rupa2nya polis undercover. very clasic movie bagi aku.. pengakhiran yg boleh dikatakan sgt unik.. kalu x tgk dari awal.. mmg ada missed ler nanti..

citer nie boleh recommeded kat pasangan yg nak gi honeymoon. view mmg cantik giler. segala2nya nampak indah2 jer.. mestilah kan..kota cinta nama diberi.. tuk family x baper sesuai kut... adegan2 18 tahun ke atas xder potong langsung.. hahahahaha...

lam movie.. sempat lagi tu makan subway tuna.. hehehehe.. pas abis movie... gi dinner kat kedai pakcik sri petaling with other frens.. mmg sedap..tapi pedas yg amat sampai ke telinga terasanya.. end up aku makan sket jer.. lelebih tu sembang jer byk.. hahahahaha..

No comments:

Post a Comment