Wednesday, January 5, 2011

Gym time..

Hari isnin bermula hari pertama aku bekerja bagi tahun 2011.. Permulaan yg baik aku rase.. segala2nya tampak berjalan lancar. Semoga segala kehidupan aku menjadi lebih baik dari tahun2 sebelumnya.. insyaAllah amin....

Hari nie kebanyakan ibubapa yg ada anak bersekolah cuti. So mestilah jln agak clear nak pi keje. tunggu ler esok.. sure akan menjadi seperti kebiasaan. AKu pun agak sibuk nak prepare report bulan nie. sakit kepala pun ader tgk figure2 nie.. yg bakal membawa KPI aku bersama2 hehehehehe...

Petang aku da janji ngan osmet nak makan kfc yg baru tuh. so aku susah payah ler carik parking kat area opis osmet aku nie. nasib ader seketul betul2 berdepan ngan kedai2 hiburan. huhuhuhu.. sure susah nak masuk.. nak kuar apatah lagik nanti.

pas abis makan kapcee sempat singgah gi makan ice cream kat kedai 100 yen. serba serbi lam kedai nie jual lam harga 100 yen.. lebih kurang duit kita lam rm4.99 so termasuklah ice cream yg kitowang makan. very soft texture... yummy yummy sedap... hehehehe.. ada sijil halal lagik tuh.. so dont play play... kah kah kah...

malam aku gi gym.. agenda utama hari nie pas balik opis.. since kaki aku sakit lagik.. aku cuma main beskal jer.. berpeluh2 gak.. lam 1/2 jam gitu.. osmet aku plak gi swimming.. nasib ader org lain berenang samer.. else sesorang lar jawabnya..

aku gi gym selalunya mmg time ader org. so xder lar rase takut sgt sesorang kat dlm gym nie. best jer tgk org lain buat cam2 aktiviti... whereby.. aku nyer aktiviti dah makin limit.. xleh main yg ganas2 lagi.. huhuhuhu... sabar jer arr.. faktor peningkatan umur dah... hahahahaha...

sesi gym berakhir lam kul 9.30pm.. tgk tv..makan2 lagi camner nak kurus nie.. xleh jadik nie.. kena kurangkan makan gak.. else bertambah sakit kaki nanti.. hehehe..

No comments:

Post a Comment