Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Hari nie tahun baru 2011. Hari sabtu plak tuh. Meriah giler sungguh sambutan tahun tahun coz' hari nie jatuh pada hari sabtu. so xder lar takut2 nak balik lewat ker bersembang ngan kawan2 sampai ke pagi pun boleh.... hahahahaha...

aku bangun sebelum kul 8 pagi nie. terjaga pun sebab bunyi alarm sms. else sure aku tido lagik pagi nie. then start basuh baju, buka tingkap... fuh.. leganya.. angin tiup sepoi2 base.. x ramai org mandi kat swimming pool lagik. agak nyaman x panas lagik. then aku tgk movie.. bace berita kat internet..

kul 11 am.. aku kuar gi ambik mak. nak pi kenduri kahwin lagi. permulaan yg baik bagi tahun baru biler mula ngan pi kenduri kahwin. agak meriah majlis kahwin nie. tahniah pada pasangan n zuan. semoga bahagia kekal hingga ke akhir hayat.

abis sesi kenduri kitowang pi kat jj cheras selatan. mak nak beli radio. since dpt duit present besday arituh, bolehla beli radio nak dengar channel kegemaran mak radio klasik nasional. selebihnya kitowang lepak kat food court makan abc, then lepak kat kfc makan cheese wedges especially hehehehe...

petang aku da makan ayam kfc, roti, kentang lecek.. burrrpp.. kenyang gak... so rasanya cam x makan lagik malam nie.. taktau arr.. kalu2 rajin nak pi lepak ngan kekawan malam nie plak.. hehehehe...

No comments:

Post a Comment