Saturday, January 15, 2011

Pencarian bermula....

hmm... apa nak cite nie.. menjelang abis waktu keje selalu ada aktiviti2 yg best.. ehehehe.. so marilah membacanya... hahahaha...

aku gi mv hari nie pas abis waktu keje.. xlain x bukan mestilah aktiviti makan2... so lam duk pk2 apa nak makan tuh.. aku terpandang kedai favourite.. mestilah TGI.. so menu yg di order cam biase adalah shanghai salad chicken with pepsi light. osmet aku plak order pasta salmon with ice lemon tea..

mmg sedap dedua dish yg di order. sihat pun ader aku rase makan benda2 nie.. cuma takut tahap kekenyangan tu x mencapai objektif. so tuk menyelamatkan keadaan.. sebelum waktu dinner nie.. aku da beli kuih lam rm3.. goreng pisang, ubi ketuk n keropok lekor.. so share sesama lam 2 butir sorang makan... hahahaha...

destinasi seterusnya adalah mencari kedai menjual peralataan pool. dah ada idea lam kepala nak beli meja pool mana.. so kena gi survey dulu. kitowang pi kat Time Square.. tkt7 ada kedai nama cue station...

kedai nie jual seme peralatan bagi pool termasuk aksesori, cue, etc.. termasuklah jam yg ada unsur2 bola pool especially. mmg nampak cantik.. tapi sayang.. meja pool yg kitowang nak beli tu.. xder jual kat sini. huahahaha.. kena gi survey tempat lain pulak..

satu masalah yg bakal timbul selain daripada space lam umah yg cukup2 jer nak beli adalah nak bawa peralatan meja pool dari bawah ke atas condo aku yg agak tinggi nie. cina kedai nie siap suh ukur dulu tinggi lift mesti 8kaki.. n lebar 4kaki.. else camner nak bawa naik marble tiles yg berat gile tuh.. rasanya ada lebih 100 kg.. patut arr meja pool nie kalu naik atas pun x bergerak langsung.. ada pemberat rupa2nya... hahahahaha...

kat cue station nie, aku nak tutup bahagian yg coins tuh..tapi diowang ckp takleh buat.. ade ker.. else sure ley nampak x cantik nanti kalu x tutup. so aku terus cancel nak beli kat kedai nie.. carik kedai lain jer arr...

aku da call member... maybe akan pi tgk kat area pandan indah/pandan mewah.. kat kedai 8 ball plak. even aku x sure mana kedai nie.. rasa2nya boleh cari... huhuhuhu... hopefully pencarian aku akan membuahkan hasil.

dah lama aku idam2kan ada meja pool dirumah. so aku leh main sesuka ati. lagipun aku nak belajar skill main pool.. baru rase adventure sket... hahahahaha.. insyaAllah.. itu jer arr aktiviti yg aku rase aku larat buat... main pool.. menyeronokkan... n membina minda.. skill... seme2 lar.. hahahahaha

No comments:

Post a Comment