Friday, January 28, 2011

Khurafat

Hari nie aku xder apa2 plan menarik. so since last week patut tgk movie khurafat dah tertangguh, jadik hari nie baru berkesempatan nak pi tgk. aku rase nie cam minggu terakhir citer khurafat main kat wayang, so tayangan agak cepat 5.45pm, 7.45pm, 9.45 pm jer yg ader. nasib aku sampai2 jer terus ambik yg 5.45pm.. huhuhuhuhu....


aku tengok ramai gak org tgk citer nie. bukan senang nak tarik org tgk citer melayu lebih2 lagi citer seram. sambutan agak menggalakkan.. walaupun dah hujung2 tayangan. rasanya kalu citer nie boom, patut extend lar lagik beberapa minggu.. baru org leh gi tgk.. hahahahaha...

citer nie bermula ngan menarik. unsur2 seram terus masuk.. awal2 lagik dah dengar budak2 menejerit2.. siap ada komentar2 lagik. adus camner nak tgk nie.. aku xberapa berani tgk citer2 seram nie.. so dgn osmet aku yg berani.. aku tgk hujung2 mata jer.. part2 hantu keluar seme xpandang langsung.. takut mengigau nanti.. hehehehe...

keseluruhan citer nie ok.. tahap keseraman pun ok.. cuma ada part2 yg aku rase cam x logik. apapun korang patut tgk citer nie.. bagi aku.. tuk kesedaran.. x sesuai tuk kanak2.. tapi tuk org dewasa elok sgt lah tuh... byk moral2 kebaikan ada lam citer nie.. tahniah pada pengarah n pelakon2 especially sabrina ali.. good acting, xterlampau over.. elok2 jer..dari jadik jahat, meraung, meroyan2.. two thumbs up..

so selamat menonton... n jaga2 kalu sakit jantung.. or penakut.. bawa2 bawa teman yg berani2.. hahahahahaah

No comments:

Post a Comment