Wednesday, January 19, 2011

Meeting n meeting...olio angel hair

Hari nie masuk hari kedua aku pi meeting lagik. kali nie sampai 2 tempat yg berbeza aku kena attend meeting. masa abis atas jalan lagik, nak carik parking lagik. huhuhu. dlm cuaca2 panas nie.. mmg x sesuai...

tapi ada gak kelebihan biler pi meeting nie. mestilah yg best dpt jumpa member2 yg dari tempat2 berbeza nie. makan2 ngan diowang.. sembang2.. else setakat online jer bersembang.. mana nak sama kan... hehehehehe..

seterusnya da abis keje balik lar.. osmet aku masak olio. sedap.. kali nie pakai angel hair, bakon, olive oil, cendawan. pergh.. sebukit pinggan tuh aku makan olio nie. sampai leh terlelap time tgk tv. maybe kekenyangan yg teramat2 sekali or da terlebih makan.

lappy yg terpasang pun leh biar camtuh jer. nasib baik x jatuh atas lantai time aku tido tuh. hahahahaa. pagi2 buta da terjaga sakit perut. maybe coz' makan berlebihan malam tadi.. minum air jus sayur2an.. lega sket perut... hhahahaaha.. pi keje ngan penuh semangat waja. caiyok caiyok..

No comments:

Post a Comment