Sunday, February 20, 2011

Hari terakhir kursus

Hari nie last day course. huahuahua... percutian dlm keje berakhir. course nie mmg seronok coz mengajar kita tuk memahami tentang kemarahan customer n cara2 nak mengatasinya. setiap org mempunyai ciri2 tertentu yg kena guna different approach for them... overall course lar.. hahahahaahaha...

aku sempat lunch ngan one of participant kat kedai mamak yg jual nasi beriani. kedai nie mmg berhampiran ttc, bersebelahan ngan 7-11. yg best nasi beriani kat sini makan ngan kuah ayam kari, ayam goreng madu, dalca, n papaddom semestinya. minum plak air mangga.. aduh... berselera aku makan sampai abis tuh. hehehehe...

sebelum kelas course berakhir dptlah sorang rm15 coz' x disediakan food. so kira sehari dpt rm5, manalah cukup tapi bersyukur gak dpt kan.. else seme kuar duit sendiri. dpt sijil terus dari Dr Kumar Sharma nie. bestnya. xder ler sesusah nak tunggu sijil yg ntah biler dptnya.

petang plak aku xder apa2 plan. tetiba on da way balik tu nampak shopping complex kat sri petaling. so apa lagik terus lah belok masuk sini. then sini cuma ada beberapa kedai jer, parking free, antaranya Giant, MBO Cineplax, Guardian n few kedai lagik. cam x meriah jer.

AKu pun xder nak buat apa terus sambar tgk movie The Mechanics. Bab aku tgk movie nie sebab hero adalah dari citer Transporter. Mmg macho memanjang arr hero nie. cool gitu gitu buat menarik citer nie.

Selain tu, scene citer nie menarik, overall citer nie menarik cuma x baper sesuai tuk kanak2, org2 tua tgk rasenya xder masalah. so xleh recommended for family. tuk org2 dewase ajer.

sempat lagik makan kat area yg menarik, satu floor ngan cinema nie. view mmg cantik, tapi food/drinks xbaper sedap. kalu takat nak sembang2 bolehlah. aku order mee goreng mamak, tapi langsung x rupa. osmet aku nyer yee mee pun samer. ntah apa2 rase. mmg out abis. patut arr org x ramai dtg kat sini. food court pun xder org, kedai byk tutup. maybe strategi salah kut....

malam plak sempat lagik main badminton ngan memember. tapi diowang nie dtg lambat, so lambat gak arr main..sampai kena halau ngan guard. ahhahahahaha.. bukan selalu kena begini. then lepak2 minum kat kedai pantai timur. ada bola kelantan lawan perlis. bersemagat betul penyokong2 cik siti nie. meriah abis.. hahahhahaha....

No comments:

Post a Comment