Sunday, February 13, 2011

Sunway Convention Center

Pagi2 dah bangkit.. set jam punyalah awal. tapi terbabas sampai ke kul 7am gak baru nak bangkit. rase malas pun ader kena gi kick off meeting nie. tapi dah janji plak ngan member nak gi. so xder reason.. bangun arr gak.. huaaaarrhh...

lam kul 8am aku da terpacak kat sunway nie..nak cari jalan masuk pun x reti. maybe dtg pun beberapa tahun sekali. mana nie.. nie..lelama masuk jer parkinng kat2 area sunway lagoon nie. kena pusing jauh.. coz' tak tau jalan masuk.. arrh.. tensionnya aku dibuatnya.

so pagi2 sampai tgk ramai org dah ader. aku pun gi register.. breakfast sedap..ada meehoon goreng, dimsum with cendawan masak apatah.. tapi cam sedap gak arrr.. kek pisang.. air kopi n tea.. aku belasah minum air mineral jer.

sharp2 kul 9am.. meeting berjalan. giler lama vp aku nie bercakap2 tanpa henti dekat 3jam... adus... nak pengsan pun ader rasenya duk lam nie lama2. baper kali aku kuar masuk gi toilet, makan kuih.. borak2.. masuk kuar lagik. x abis2 lagik ckp2...

lunch buffet mmg best. makan lagik. kali nie duduk bersama2 org HR... adus.. silap langkah plak.. pening paler.. xleh nak sembang sgt2.. hahahahaa takut arr tuh... kang tersilap ckp kena pangkah plak nanti. huhuhuhu..

petang sambung lagik meeting nie. org lain plak ckp.. 3 org berckp2.. melangut2 ler mendengarnya.. nasib presentation menarik.. takder lah mengantuk sgt. lagipun aku xmakan byk mana pun . nasi adalah sesudu aku ambik. lain2 aku makan lauk2 jer.

malam ada dinner plak. huhuhuhu.. dari kul 8pm - 12 midnite. mmg penat makan aku rase. byk gak nampak member2 lain dtg. bersembang2 ngan diowang, tgk persembahan, makan2 lagik.. n siap boss aku pun duduk semeja tuh x tahan. xleh nak buat gegila sgt. hahahahahaha..

lam kul 1am aku balik, singgah kat mcd beli tuk osmet. nanti sambung lagi tulis. now macam idea blok. maybe aku mengantuk. hahahahahaaha...

No comments:

Post a Comment