Thursday, February 17, 2011

Kursus: How to deal with difficult customer

Start hari rabu sampai ari jumaat, aku kena attend kursus plak kat ttc. so routine agak berubah. pagi2 lagi da bangun. kena kuar lagi awal else aku akan tersangkut teruk2 lam jammed n lambat sampai ke kelas nanti.

Course nie xramai participant, x sampai 20 org pun. setiap group duk lam meja yg less than 5 person. ada byk ler plak cam mainan dia letak atas meja nie. so keje aku main2 benda2 nie else aku leh tertido nanti. hehehehehe..

course dikendalikan oleh consultant luar. bukan dari ttc nyer org. sangat menarik especially the speaker coz' dia nyer background. apsal menarik.. meh sini aku citer sket...

Mr Sharma nama instructor nie. Dia dari bidang engineering mechanical, keje as an engineer then change his job to become speaker. aku ader gak tanya apsal tukar bidang keje, dia ckp coz' dia nak buat apa yg dia minat. dia ske berckp aku rase compare ngan keje2 engineer lebih deal ngan machine. hahahahahaa...

byk jenis slide, x ikut buku, audio, video, chart sepanjang training nie berjalan. so xder lar dgr dia sorang berckp, ada gak kitowang kena buat presentation, lakonan, jawab soalan etc.. 2 way communication... mmg xde saper terlelap coz' penuh gelak ketawe jer. aku ske training nie. xrugi aku pilih. hahahhahaa..

No comments:

Post a Comment