Monday, February 14, 2011

Harapan..

Kat mana nak mula nie.. pagi ler cam biase. gi keje jln x baper jammed plus aku bangun awal. hehehe.. esok cuti. so maybe ramai org x keje ari nie kut. hahaahhaa..

aku kena buat beberapa perkara pagi nie. settle pasal hal umah bayar charge nak dptkan geran umah.. mau ambik masa tiga empat bulan nanti. insyaAllah dapatlah aku tgk geran umah buat pertama kali nanti. hehehehehe..

then aku nak gi IB beli tiket konsert wings. total ada 13 org termasuk aku yg nak beli tiket. tgk cam dah mula ramai org beli tiket yg seat best2. hari nie org x ramai so senang lar beli kat IB. parking pun mudah gak. hehehehe...

lunch hour aku settle pasal loan bank rakyat. geram pun ader, lam panas2 nie.. ckp document x complete..so aku kena patah balik gi kat HQ nak dptkan few document tambahan. pas aku submit semula dia ckp x cukup plak.... ada lagik doc kena buat. mau ler aku mengamuk kat HQ bank rakyat nie kan.. hahahahaha.. akhirnya settle. lam minggu depan tau arr dpt ke x loan nie.. hmmmmm....

petang aku suppose meeting ngan boss pasal maps. then boss plak mc.. so aku kena buat sendiri seme maps nie. lemahnya aku dibuatnya. nak pilih saper.. nak justify lagi. nak itu nak ini... harap2 aku buat pilihan yg tepat n betul kali nie. insyaAllah.. seme akan berpuas hati dan memberikan kerjasama yg baik selepas nie...

pas abis keje, aku kena gi balik umah BM ambik few barang2.. then singgah kat Bintang, Sek7 Bangi.. tgk2 dah tukar jadik Giant plak. ish ish ish.. sejak biler plak tukar nama nie.. beli barang tuk esok makan2 session. hehehehe..

byk gak brg2 kena bawa naik. cam biase penuh satu lift tu barang2 kitowang jer. nak kena relaks byk2 coz' esok nak masak2 plak. hehehehehe...

stress giler aku dibuatnya satu hari dari pagi sampai malam. marah pun x terhingga.. sakit plak kat belah bawah nie..tambah lagik geram... camner aku nak bertenang nie.. jadik cool down.. kalu camner aku nak go thru... sabar sabar hans.. tarik nafas dlm2... hembus...tarik..hembus... fuhhhh... lega.. chaos dulu.. hahahhahahaha

No comments:

Post a Comment