Thursday, February 24, 2011

tersilap plak..

nampaknya aku ada tersilap update lam diari blog aku nie. ish.. camner nie.. tuh lah akibatnya kalu hari2 nak update.. tapi x sempat.. biler nak memorize everything mesti ada yg tercicir. hahahaha.. apapun kesilapan x disengajakan.. alaaaa.. lagipun tuk aku nyer reminder pun.. korang bukannya tau betul ke tak kan.. hahahahahaha....

aku kena gi meeting lagik. dah siang bermeeting. nie malam pun ada meeting. kat jrc tkt5. aduh.. penat tuh kena naik tangga. dah ler sampai 5 tkt. pastu kunci plak xder. ish.. diowang main2 jer. penat gak kena tunggu. dah ler meeting nak mula jam 9pm.

duk menunggu2 last skali meeting start kul 10pm. aku pun da mula rase mengantuk sgt2 nie. dah ler byk gak item aku kena buat. aduish.. bertambah2 pening kepala aku dibuatnya. almost midnite baru meeting abis.. pergh..lega cepat2 balik nie wey.....

dah balik tengah2 malam nie mestilah jadik lapar kan. so aku makan fruits jer. ntah apa rase. sambil2 nak tutup mata tu mengunyah pelan2. kesian plak aku tgk osmet aku cam kena darah tinggi. mata merah menyala jer. sakit tengkuk mesti kena punyalah. harap2 esok akan ok. insyaAllah..

No comments:

Post a Comment