Saturday, February 26, 2011

Hj Shahril...

Ok.. now on track semula. so harap2 xder yg tercicir lagik. bukan apa.. for future use gak nanti. ye ker? ader lah tuh ... hahahahaha

Aku gi breakfast ngan member opis pagi nie kat restoran berjaya. pagi2 lagik tuh makan mee kari with yong tau foo.. byk gak arr kitowang ambik. then guna wantan mee plak puh. mmg marvelous arr. ada kerang n tauhu kering. pergh.. abis aku makan... kenyang nie sampai petang patutnya lah...

for 2 person, sorang makan kari, sorang mkn soup benda yg almost sama, air limau panas n nescafe panas.. kitowang kena bayar rm23. terperanjat gak aku dibuatnya. takkan semangkuk wantan mee kari cicah sampai rm10. huhuhuhu... cam rase xbetul jer budak jual nie kire... tapi malas nak argue.. bayar jer arrr.. hahahahaha...

lunch aku x makan.. aku kena gi bank plak, settle pasal loan. alhamdulillah loan da masuk, aku da settle hutang2 apa yg patut so bayar jer lah bulan2 nanti. hehehehe.. kali nie cepat n effective. xder berjanggut kat bank lagik.

petang plak, aku gi makan kat hj shahril restoran, jln ampang. cam biase menu adalah salted egg crab, french bean salted egg, shark fin soup. ini mmg menu wajib. menu baru aku cuba ari nie adalah tauhu salted egg, siakap sweet sour. chinese tea tu wajiblah kan...

burrrppppp... kenyang sungguh makan. nasi adalah jamah 2 sudu jer. lain2 aku ratah2 seme lauk yg ader. then order lagik fresh orange n tembikai susu. mmg sedap. lega jer perut aku ari nie. tadi punyalah rase lapar coz' x lunch.. makan biskut jer sket..

malam nie aku kena buat keje2 maintenance, last minute baru nak ckp. nasib aku xder agenda apa2. so xleh nak gerak mana2 pun. dari kul 11pm sampai kul 12am. then esok pagi aku ada testing lain plak. ada troubleshoot nak buat lagik tu. hahahahaha..

No comments:

Post a Comment