Thursday, February 24, 2011

Badminton lagik..

Masuk nie aku rase dah 4 hari berturut2 aku main badminton. so layan jer arr. biler ada gang nak main nie kan. kalu nak main futsal, kena ada ramai sket.. nie 4 org cukup2 jer arrr main sampai pengsan. hahahahahaha...

cam biase minggu nie aku penuh ngan meeting pagi petang. mmg penat... gaduh lam meeting. jumpa kawan2.. lunch kat restoran latif ibrahim bekas pelakon/penyanyi era 80'an. dekat jer lam area opis2 dekat menara nie. tapi aku x nampak pun dia... hahahahahaha..

petang aku makan sushi kat mv. bolehlah makan kalu x baper lapar. healthy food bagi aku coz' kurang berminyak, mana xnyer.. makan pulut with seedweed. aku cam biase order salad salmon. lain2 seme ambik dari convey belt. nak kata kenyang sgt pun xder arrr.. tapi nak mengelakkan lapar tuh eloklah makan. hahahahahahaa..

esok sure aku xder nak main badminton lagik coz' sorang member dah kena outstation selama 10 hari. so tunggu lar nanti aku update lagik pasal badminton. hehehehehe..

seronok ada kawan yg boleh layan game sama2 minat nie. else..sure bosan. aku da try byk game.. kalu main sesorang mesti xbest.. tapi kalu main reramai baru fun. jgnlah stress kalu kalah.. tapi kalu menang pun xder lah nak melompat tinggi2 pun. nanti sakit kaki plak. hehehehe..

No comments:

Post a Comment