Sunday, February 27, 2011

Farewell to Schu

Pagi2 aku da bangun ari nie. nak gi opis coz' aku ada testing between MCMB-ICP. cam biase, xbaper jalan testing nie, end up dekat 1 jam aku kena liase ngan ramai org camner nak settle masalah nie. so tunggu esok jer arr... diowang akan reformat balik machine nie.. then baru aku leh sambung test lagik. hahahahahahaa...

then aku buat troubleshoot ISDN plak. huhuhu. yg nie lagi menekan jiwa coz' seme org cam blank camner nak buat. aku pun rase cam nak marah coz' sebabkan satu customer yg mahal nie.. kena restart radius plak.. tapi naper customer lain x complaint.... hahahahaha... layan jer arrr...

lam kul 11am aku kena gerak gi Pan Global. Sambung training budak2 IT plak. huhuhu..cam biase team aku turun 3 kerat. nasib coach turun membantu aku.. else sahih budak2 nie seme terbang asik kena marah ngan aku jer. hahahaha.. penat giler seh.. tapi at least budak2 nie ada semangat nak main.. rajin turun.. team aku? huhuhuhu.. xleh dibayangkan... kah kah kah....

abis training, gi plak lepak kat 223 cam biase. panas giler terik plak tuh. jalan sket punya jammed kat area 222 nie. aku sempat makan nasi lemak, lauk telur, sayur kacang panjang...air limau panas standard. sembang2 x ingat da masuk sampai kul 3pm plak.

aku bergegas gi umah mak plak. mandi2.. then bawa mak gi makan n beli barang cam biase. seronok sembang.. temankan mak makan kat teppanyaki. aku makan sup sayur jer.. sejuk ati aku.... ingatkan mak pasal check darah hari jumaat nanti. minum air kosong byk2 sket.. kurangkan makan sket2... lebihkan buah2an n oat. huhuhuhuhuhu.....

malam aku kena gi farewell party schu. buat kat satay station. sebelum tuh aku sempat ambik member gi sesama. nak elakkan mengantuk. aku dah penat giler time nie. langsung xder rest. sesi menunggu2 member dtg bermula.. agak2 lebih sejam aku rase baru seme skali muncul.

kat sini order satay n mee rebus. berjenis2 air aku nampak diowang2 nie order. gelak tawa, usik mengusik menjadi hangatkan lagik perbualan kitowang. sampai kena tutup pintu coz' diowang nie bincangkan hal2 sensitip. hahahahahaa..

for schu, all the best for you. it's very pleasure to get to know you, one of natural comedian fren i guess, lawak tahap dewa... hahahahaha.. keje elok2 kat penang tuh... nanti 6 bulan ke setahun kitowang mesti gi cari schu kat penang. keep in touch. apa2 hal yg memerlukan.. sila bagitau jgn malu2 plak.

harap schu buat yg terbaik for yourself, your parent by moving from kl to penang. jgn lupa kalu main tuk penang/kedah nanti.. maybe kita akan bertemu lam game futsal. ahahahha.. take care schu.. muah muah.. peluk cium dari kami disini..

No comments:

Post a Comment