Thursday, February 17, 2011

Kursus hari kedua..

Hari nie masuk hari kedua aku training. Cam biase aku sampai awal, boleh chek email. then sibuk plak kena buat maps. nasib baik aku manage buat maps tuk aku n staff sendiri. cukup2 jer masa. hehehehe...

lunch aku patut ada appointment ngan member tapi x muncul plak. so aku gi makan ngan org2 training nie. seronok gak sekali skala dengar citer org tm yg deal ngan advertising nie. macam2 story kuar. hahahahaha..

petang aku gi dinner kat sushi, mv. cam biase aku cuma makan salad salmon. xlarat nak mengunyah2 aku rase. maybe xlalu or siang tadi makan byk gak. hahahahaha.. mana tak nya..aku makan nasi separuh, ikan cencaru sumbat lada, taugeh, kentang, cencaluk. air sirap limau.... pergh.. sedap jer lalu makan.. hahahahaa..

x ingat nyer makan nanti mengantuk plak lam kelas. tapi coz' ini 2 way training, xder masa nak pk mengantuk ahahahahaha.. then ada plak masalah2 cam biase. so aku x baper nak concentrate training. tolong buat itu ini sket..bace email.. hehhehehe...

malam kena sambung buat maps lagik. ader jer yg x kena... ish.. buat semak jer kena ulang2 buat. baik xyah buat awal2 camnie.. sakit jiwa pun ader, baper kali kena revert. nasib at last malam nie abis. esok aku xmo buat dah. aku ader training.. malas nak pk2 lagik. huhuhuhuhu....

No comments:

Post a Comment