Friday, February 11, 2011

The Green Hornet

AKu patutnya bercuti hari nie coz' semalam baru jer balik dari Johor. Tapi memandangkan byk keje menanti, so aku bangkit gak. memula cam biase gi antar osmet keje, breakfast makan roti canai, telur setengah masak, air limau panas. cerianya pagi aku nie.. huhuhuhu..

elok jer aku sampai opis, baca email x sampai setengah jam, ada org panggil aku meeting plak .adus.. kena pack semula lappy n bertolak ke klj. aku ingatkan aku da lambat, rupa2nya, meeting masih lagi x start. ish.. apa nie.. ada org lain lagi lambat dari aku rupanya. hahahahaa...

sesi meeting berjalan lancar, aku sempat lagi jumpa ex boss aku, gi jumpa boss, colleague lain2 gak. dlm waktu tengahari aku kena gi umah mak plak. ader misi nak dibuat. hehehehe...

cuaca yg panas terik membuatkan aku rase mengantuk tapi dah janji ngan mak, so gi ler gak. pas dpt arahan2 yg sepatutnya aku kuar ngan anak sedara aku ke pekan balakong. pas settle, beli nasi beriani tuk makan bersama2 mak n adik nanti. ramai gak org beli nasi beriani nie. sedap agaknya. ahahahaha...

lam kul 2.30 aku dah bergerak nak gi opis. tapi punyalah jammed kat jln taman desa nie, taktau ler apa yg x kena. so aku decide not to go to opis. aku tukar laluan lepak kat chilos, berdekatan dgn osmet aku nyer opis. lepak2 kat sini sambil buat keje2 opis, baca email etc..

petang aku gi mv, nak gi tgk movie Green Hornet. Member ckp citer kelakar. dlm duk menunggu movie start, sempat lagi gi makan kat sushi king n beli baju kat metrojaya. dpt ler selai rembat. hehehehe..

citer nie mmg agak ganas, takder unsur2 seks langsung, cuma awal2 tu mmg x sesuai tuk tontonan budak2. patut arrr bawah kategori 13 ke 18.. xingat plak. hahahahaha. citer yg mmg kelakar, byk moral2 story yg elok, cuma penyampaian yg x sesuai tuk kanak2 jer.

nak recommmend tuk dewasa jer kut. kanak2 x sesuai. keseluruhan citer mmg kelakar, nak gelak2 pun boleh kasik ringankan beban kat kepala tuh kan. hahahaha.. walaupun ada cameron diaz, tapi dia cuma cam penampilan khas, 2 lelaki yg berlakon tu jer yg nampak menonjol especially jay chow. cute n sensitif.. hehehehehe..

so pi ler menonton sendiri kat cinema tuk mendapat hasil yg memuaskan coz' byk adegan2 yg best2. bab tu gak ada yg versi 3D punya. kete2 mmg superb, n aksesori2 kete pun menarik. terpegun aku dibuatnya. hehehehe..

No comments:

Post a Comment