Wednesday, February 9, 2011

Rumah...

Xder yg menarik sgt aku buat hari nie. cam biase keje2 pejabat yg bergolek2 byk tuh... huhuhuhu.. then troubleshoot, ajar staff, troubleshoot.. sampai nak pecah paler aku dibuatnya. tapi still xleh work gak..... dah ler production mode.. camner nak buat nie.. adus...

aku menulis awal2 hari nie coz' malam nie aku ada agenda. nak naik bas menuju ke johor. sesi jiwa murni membantu mangsa2 banjir mengemas kediaman atau exchange. then ada huluran derma pada mangsa2 banjir terutamanya warga keje tm nie.

since xder bermalam kat mana2.... malam nie naik bas..tido lam bus.. esok bangun pagi2.. terus buat keje.. sampai malam.. then balik semula.. tido lagik lam bas.. jumaat nanti sampai ler kl. hebatkan.. hahahaaha...

harap2 journey malam nie berjalan lancar lelebih byk sgt kemalangan yg melibatkan bas terlibat dan agak ngeri gak dibuatnya. aku cuma boleh berdoa semoga perjalanan aku selamat pi n selamat balik ke kl nanti. huhuhuhuhu....doa2kan ler aku skali yer..

since nak cepat dinner makan kat area dekat2 umah jer. kuew teow goreng ngan telur mata. bapak ler x sedpnya tapi usaha gak ler makan nak elak lapar atas bas nanti. sebelum tu sempat aku beli goreng pisang n kepok lekor tuk alas perut.

apa jer aku makan ari nie.. pagi makan roti canai telur.. then lunch sebungkus kecil nasi lemak yg cuma ada beberapa ekor ikan bilis, telur rebus suku n sambal yg boleh tahan pedas. mengalir air mata tuh... pedas giler aku rase. hahahahaha..

esok pas balik dari journey baru ler aku tulis experience kat sana plak. sabtu pun ader agenda dari pagi sampai malam... huhuhu.. biler lah aku nak berehat nie.. system yg masih perlu dikejar lagik tuh.. hahhahahaha.. nasib ada staff yg berkaliber.. harap2 diowang leh jaga system elok2.. amin...

No comments:

Post a Comment