Friday, February 4, 2011

Journey back to KL

Orait.. masa tuk pulang telah tiba. Cam biase bangun pagi gi breakfast dulu.... jumpa plak kawan ofismate osmet aku.. so lepak2 ngan diowang sambil makan2... x sedar dah kul 10 lebih pagi. org masih lagi berduyun2 makan breakfast eventhough masa breakfast dah abis kul 10 tadi. sempat gak arr aku rembat karipap 3 biji lagik ...hahahahahaa..

kul 12 tengahari kena check out dari hotel. time nie bertimbun2 org check out gak. maybe rate for holiday mahal, so ramai dah check out keluar. aku pun nasib baik coz' dpt internet rate, murah arr sket. kalu walk in rega mahal ler jugak.. jimat gak arrr lam beberapa puluh ringgit.. hehehehe.. so booking thru internet lagik jimat n memastikan kita dpt bilik hotel. hahahaha...

hari nie chinese new year. so selamat tahun baru cina bagi seme member2 yg menyambutnya. aku da sms after midnite wishing mana2 member yg aku simpan lam hp nie. most of them balas sms aku gak means diowang masih simpan nombor aku cam aku masih simpan nombor diowang. dimana2 jua diowang nie.. lepas abis waktu keje, they are still good frens to me. to cei to cei... hehehehe....

perjalanan pulang ke kl mengambil masa 4 jam. memula plan nak singgah kat sg dua pekena mee udang. tapi perut masih penuh ngan breakfast tadi. so kitowang singgah isi minyak jer kat bukit semanggol rnr. hari nie highway sgt2 lar clear. so agak lancar journey kitowang.

aku plak start rasa sakit kepala biler drive. maybe coz' cuaca econ sejuk lam hotel contrast ngan cuaca panas highway nie. dah buka aircond abis kuat pun xleh cool down sakit kepala aku. so osmet aku ambik alih bawa kete sampai ke rnr tapah. tenkiu osmet... jasamu dikenang....

break lunch kat rnr tapah. cam biase aku makan kuew teow sup osmet makan nasi ayam. aku mmg xder selera nak makan coz' sakit kepala punya pasal. pas jejalan sket2 kat rnr nie baru ler kepala aku kurang sket sakit. so aku leh bawa kete. aku sebenarnya x baper ske jadik penumpang, jadik driver gak yg best. hahahaha...

stop lagik kat rnr sg buluh. beli food for dinner plak. byk giler org kat area stop nie. yer arr memacam kedai makan ada kat sini, a&w, mcd, kfc, burger king, satay samuri kajang, etc.. sebut jer apa korang nak makan.. rasanya cam seme ader kat sini.. hehehehe...

pas tapau burger king, perjalanan diteruskan lagik. kali nie stop kat station shell jln duta. means aku dah bayar tol time nie. area tol pun clear. alhamdulillah.. selamat aku sampai kat umah without stuck lam jammed or hujan. elok jer aku sampai ke rumah.. hujan turun ngan lebatnya. huhuhuhu.. bersyukur sgt2... da ada lam umah time nie..

malam member ajak kuar hang out kat n.z wangsa walk plak. sempat lagik tuh kuar even dah lewat. huhuhuhu.. makan char kuew teow n tapau kepak ayam. orait gak arr sekali sekala hang out ngan member. boleh release tension. lagipun diowang baru dg dari terengganu, n esok nak gi bukit tinggi. aku plak nak balik kg, else sure boleh join diowang2 nie.. hehehehe..

lam duk lepak2 memacam masalah system timbul. nasib arr ada staff yg jenis bertanggungjawab settle, communicate well. respect even dah kul 1 pagi lebih pun still call aku gak. harap2 esok xder problem lagik. huhuhuhu.. else susahlah aku nak bergerak camnie... hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment