Tuesday, November 2, 2010

Cari dan mencari....

Permulaan yg baik bagi minggu pertama bulan november.. jatuh pada hari isnin.. aku bangun pagi pi keje.. jalan seme clear.. fuh.. report2 pun mesti bermula.. huhuhuhu.. dari pagi sampai petang inilah keje aku kena siapkan.. n tiap2 awal bulan mmg aku busy prepare report tuk mgt...

petang pi mv. apa yg nak dibeli agaknya.. mencari2 camner nak pasang n letak waterfilter pemberian parent osmet aku nie.. so mestilah gi kedai hardware.. ACE.. kat tkt 2 rasanya.. belek2 itu ini so beli penyedal pintu.. adapun..nak besar kecik.. seme ader.. then beli compartment hehehe.. nak letak cam bawang2 n co' senang sket beli compartment.. open.. so xderlah benda alah nie cepat busuk nanti...

now pi bahagian alat rak. majoriti or boleh katakan... semenyalah.. cuma daripada papan..xder besi2 bagai... kalu ader pun sgt kecik.. panjang da ok..lebar tuh x muat plak.. hmm..camner nie... kenalah pi tanya uncle ben rasanya.. camner nak fixkan water filter nie.. berat gak..ada lam 10kg aku rase.. nak letak bawah sinki rasanya cam xbagus.. coz' takut air meleleh nanti.. hmmm... camno nie.. nak cari apa alat yg sesuai sekali.. n kat mana nak carik nie.. huhuhuhuhuhu....

dinner kat sushi king.. perut aku x baper best.. so x makan byk2.. cuma now ada promosi salmon.. aku try makan burger salmon.. tapi mesti x terpk.. x pakai roti.. dia pakai beras/nasi yg dibakar...lekat coz' nie kan nasi pulut. then patties tu yg salmon bersalut tepung.. x sedap.. tapi bolehla makan... huhuhuhu.. then adalah salad beberapa keping..

sebelum balik dari pencarian tadi.. singgah kat delifrance.. dah lamer aku rase.. berkurun2 aku x singgah sini.. dulu nie tempat favourite aku.. minum tea perisa mango n strawberry.. awwww... terasalah sgt strawberry tuh.. then dpt ice 1 scoop.. pasta chicken cilies.. pedas x ingat.. aku da tanya tadi.. pelayan tu ckp x pedas.. xleh pakai sungguh.. hehehehehe....

xder aper lagik nak tulis.. aku da mengantuk sampai umah.. tatau apa citer kat tv.. aku terlena....zzzZZZzzzzz

No comments:

Post a Comment