Wednesday, November 10, 2010

Ikea n Doli

Now heading to ikea pas abis sesi kat TNT tadi.. apa lagik nak cari kat sini.. byk gak arr brg2 yg aku beli.. memula sekali adalah cari tempat nak letak tv n ps3 kat second room tuh. cari2 sampai nak terseliuh kaki aku nie.. akhirnya bila nak keluar baru nampak.. so teruslah ambik particular mana2 yg patut....

then nak cari tempat letak water filter plak. yg nie agak rumit.. coz' kejap saiz panjang ok..lebar x ok.. then lebar plak ok.. panjang x ok.. so akhirnya kitowang x beli.. walaupun da jumpa apa yg kitowang nak... biler balik umah... rasanya patut beli plak.. ish... kena dtg lagik ikea pasnih.. hahahahahahaa...

lain2 barang aku beli adalah tukul daging, nie gunanya kalu nak masak daging, kasik ketuk2 dulu biar lembut, or ketuk2 ayam....then ayam akan jadik leper.. senang nak marinate nanti.. sedap tau.. kalu seme da sebati.. hehehehe..

beli tempat nak letak plastik2, hanger huruf S, so senang nak gantung periuk belanga nanti. aku nak susun elok2 seme nie nanti. yg paling akhir beli adalah kerusi for island bar. part nie mmg susah n cerewet giler aku rase. nak carik yg sesuai ngan island bar lagik.kaler.. design.. duduk2 byk gak bangku2 yg ada kat sini.. last skali.. ambik yg memula skali tgk..hahahahahahaha...

on da way balik lalu kat doli. so singgah minum2 dulu.. penat.. n makan kuew teow goreng share.. xlarat nak makan dah.. cuma nak hilangkan letih n habiskan mase... balik umah keje2 pemasangan kerusi n kabinet tv plak.. almost pukul 1am baru siap.. xtau arr jiran bawah nie marah ke x.. bunyi2 yg kitowang buat time memasang.. nasib aku ada kelengkapan tuk pasang barang.. alhamdulillah... siap.. terus berkemas apa yg patut , mandi n zzzzzZZZzzzz....

No comments:

Post a Comment